Wednesday, May 5, 2010

Apa Yang Aku Harapkan Untuk Besday Aku 3

ni memang menjadi kegilaan aku sejak duu lg... ehehehe tp korang jgn la tanya dah berapa kali aku tukar anset.. atau anset ape yang aku pakai... aku cume nak mintak korang belikan aku yang dua ni je... tak lebi dr itu.. ngeeeeeeeee

HANDPHONE


n97 mini.... aku sgt suke yg ni.. even ade beberapa komplen tp akku rasa dia best... kompak... warna dia membunuh.... keypad sedap.. kamera n video sgt ok.. dan dia ada mutu dan keunggulan... heheeh ape lg.. korang belikan ek.. murah je.. lg murah dr harga kereta family korang tau..


iphone 3gs.. ehheeh aku bukanla peminat iphone sgt.. sbb untuk aku, aku rasa iphone ni takde la best sgt... cume ia memang sgt gah.. disebabkan jenama apple tu... tp menarik gak la.. byk app.. byk game... tp tula.. tak support byk dengan anset lain.. tp aku sukekan displaynye.. suke jenama apple tu sendiri... ehehehheeh


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...