Monday, June 14, 2010

Video Budak Kecik Merokok.!!!

untuk entri terdahulu, aku ada postkan satu entri tentang seorang budak di indonesia yang berumur dua tahun, telah menjadi perokok tegar apabila mampu merokok sehingga 40 batang sehari... dan kanak2 itu sedang dalam seliaan pihak yang berkaitan untuk mencegar tabiat buruk itu daripada kanak2 tersebut... korang boleh baca cerita selanjutnya DI SINI

mungkin itu boleh menimbulkan sedikit keraguan.. ye la.. gambar.. entah benar entah tak.. walaupun sumbernya dr ahkbar kosmo... tapi ni haa.. aku bawakkan live untuk korang.. same2 korang saksikan.... kalau korang leh terlopong tengok video ntah pape.. korang saksikan ini...

VIDEO KANAK2 MEROKOK..!!

aku taktau ini adalah kanak2 yang sama ataupun tidak.. tp memang melihat video ni.. aku rasa marah sangat.. kenapa budak sekecil ini seperti dibangga2 je kerana kepandaian dia merokok sume tu...

video

Takut nak ada anak sendiri.....

Ni Ubat Kalau Stress

hahaha.. aku WAJIB kan korang tengok video ni.. serious.. kalau korang tak gelak.. memang korang something la... ahhaahhaha.. aku dpt td aku tgok je.. aku terguling2 weyh.. aku tutup mulut pakai buku. tak bg org dengar aku gelak.. memang lupe sume masalah.. terus ilang stress.. aku cabar korang tengok ni.. ahahahahha


video
click sini weyh.!!

Pagi Dan Berak

korang mesti ade nye hadap situasi ni.. kan... memang kebanyakan orang bangun pg je.. mesti nak kene pg buang air bsar dlu.. tak leh sumbat ape2 makanan... mesti nak kene membuang dulu.. kan2... well.. aku dulu mase kat kolej aku... roomate aku tiap2 pagi.. bangun je org ajak g sarap dia g sarap kat toilet.. ahahah.. aku?.. aku tak tergolong lak.. entah mungkin sbb dr kecik mak aku dah ajar sarapan pagi.. dr sekolah rendah.. mesti kene makan dulu.. jd aku tiada masalah kalau nak sarapan dengan nasik goreng ayam pun.. kfc ke.. malah lamb chop pun masih mampu ku hadap dengan senyuman indah terukir.. eecceeehhh.. tetap bertahan.. ehehehe..

ni sebenarnye disebabkan ape ek.. cm ade sesetengah orang pg2 kalau minum je air suam, air kosong ke, mesti nak terus membuang.. kalau sumbat je makanan terus nak g toilet.. katanya tak biasa makan pagi.. tak boleh.. memang tak leh masuk.. ni bukan la penyakit kan.. tp tindak balas perut la.. tp ape sebenarnye ek... tindak balas kimia ke.. hahaa.. aku start pg td la terfikir.. sbb tetibe pg tadi aku sakit perut.. tak tau pahal.. tp agak hangin gak la pg td.. dah siap pakai kemeja tuck in sume.. dah berrdiri di tikar sembahyang ye.. tetibe ia datang tanpa diduga.. dan tak mampu aku nak bendung.. siot je.. dah membuatkan aku lewat bertolak 10 minit.. ahahahah...

korang dalam katagori mane?

bangun je pgi2 dah mencangkung.... ape la korang ni.!!!

Four Bodies in a Truck, No Heads




These four men allegedly pissed off one of the Mexican drug lords after they unleashed a massacre at the Bar Juanas in Torreon. 8 people died and 19 others were injured during the slaughter, 10 of them seriously. Los Zetas caught the alleged murderers and beheaded all four of them leaving them nicely arranged on the hood of a truck with a message which reads something like this

"This is the last straw, we captured and executed the murderers from our bars. Execution carried out by Los Zetas."

The beheaded four were identified as:

  1. Paul Michell Spain Diaz – 18 years of age
  2. Abraham Eduardo Alvarado Hernandez – 20
  3. Aldair Jaramillo Juan Montes – 19
  4. Guillermo Mendez Cristian de la Fuente – 18
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...