Thursday, May 27, 2010

KAWAN tu Sukar Sangat ke?


Aku Pun Kekadang sedih dengan kitaran hidup mcm ni.. ia mcm satu kelaziman berlaku.. atleast pada aku la... biler bertemu... semuanya mersa.. persahabatan yang sgt indah dimeterai... tp sampai satu masa oleh kerana tuntutan hati yang tak difahami... ia berlalu meninggalkan ruang itu begitu saja... aku kekadang tak paham... kenapa sangat sukar untuk menjadi "KAWAN".. bukan definisi kawan itu sendiri dalam konteks persahabatan lbh mulia ke.. hanya menjadi kawan, segala bnda kite leh kongsi.. byk bnda kite leh bualkan.. byk bnda kite boleh kenangkan bersama.. namun semua itu di buang mcm tu aje.. oleh sbb tuntutan lebih sedikit dr menjadi KAWAN.... aku tau bukan mudah melawan permintaan hati apabila sudah suka dekat seseorang.. org kata perasaan itu pembunuh terhebat... entah la.. aku hanya mampu berdoa.. persahabatan itu dijaga... mungkin aku zalim.. mungkin aku pemusnah perasaan.. tp percayalah.. aku seorang yang mengagungkan persahabatan.....


video

Aku rakam lagu ni.. dalam titisan airmata... itu sahaja mampu aku katakan.. emosi dan makna lagu ini.. memang seperti apa yang aku rasakan.. enjoy...

Aku Giler Dengan Yang Ini Sekarang

Hati yang Kau Sakiti

lagu yang sangat indah dr Rossa.. aku memang kepingin mahu mendengarkan pop2 ballad seperti ini.. kebali ke zaman pop balada zaman 80an.. cume dengan luahan musik baru.. lgu pada aku sangat bermakna... emosi yg ckup baik dalam muzik dan tonasi rossa.... terfikir satu projek dengan lagu ini.. tunggu....


BerlarI

Lagu ni memang aku akui sgt catchy.. sgt menangkap di pendengaran aku.. rindu terhenti agak kurang mesra di cuping telinga ini.. namun lgu ini memang menjadi siulan aku... susunan simple... melodi simple.. senang nak sing along... vokal tomok minima.. tak sarat sgt.. ckup rencah... suke2... aku nak lgu mcm ni gak.. sapa cipta ni ek?

Cukup Indah

Peh.. yang ini memang aku minat abis.. masa lagu jangan nakal.. aku pandang sipi2 je.. tak masuk sgt.. tp dengar single ke2 ni. aku akui lgu mcm ni memang lagu taste aku.. simple.. tak payah nak letak muzi berat2.. vokal simple.. tak payah dok nak menjerit mcm panggil ambulan... dengar pun relax ajee... suke sgt yg ini.. nak lagu mcm ni gak... sape wat haa?? tau tak?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...