Wednesday, May 5, 2010

Apa Yang Aku Harapkan Untuk Besday Aku 2

yang kedua lak.. hehehe.. kite g yang mahal sket... hehehe iaitu.. perfumes.. hehehe aku memang suke perfume... yela. atleast kalau aku balik ke hobi lama, tak mandi 3 hari.. perfume la jalan terbaik untuk aku mampu membuat org ramai pengsan.. ahhahaha.. ape lgi... korang tgok senarai.. then leh la order kan sempena 23 mei tu ek.. msehhhh

PERFUME



I Am King dr sean john.. yang ni memang best.. aku suke bau yg fresh ala2 citrus sket ni..tak suke bau yang sweet2 sgt.. mcm pmpuan.. hehehe plus.. botol dia cun..!!!!


DKNY hijau.. dalam deretan dkny ni, yang ni je aku suke.. yg lain bau wangi semacam.. mcm g mane lak aku rasa... yg ni best.. bau masam.. maskulin sket.... ape lg.. rembat la sebijik.... cun pun cun...


yang ni terbaik.. actually aku minat Dolce n Gabbana ni yang no1.. tp pas bau byk kali.. no6 ni sedap.. even botol dia simple.. tp yang ni dah pakai lama memang sedap.. bau dia sweet yang agak strong...


antara rekabentuk paling aku suke... hehhe.. korang belikan aku yang ni ek... Lacooste Challenge.. yg ni bau dia masam.. aku suke.. memang bau mcm karakter yg suke aktif2 ni... sgt maskulin bau dia.. nak yang ni.!!!!

walaupun botol dia mcm minyak urut mak temah je.. tp unforgivable by sean john ni antara yg terbaik pernah aku bau.. wangi dia sgt maskulin.. tp tak keras.. bau elegan untuk lelaki.. kalau g majlis2 formal.. bau dia memang sesuai... aku nak yang ni.. tak mahal sgt pun.. eh tak?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...