Saturday, June 5, 2010

: UPDATING HIS BLOG LAYOUT:


YEAHHHHH... ngah dalam mood nak tukar layout.. ia akan jd lain la gak dr yang ada ni.. eheheh.. sape2 ada cadangan untuk tambah baik tambah elok.. botox ke.. makap ke blog aku ni sepaya menjadi bloj yang ghairah mata memandang.. sila la bg aku cadangan.. cadangan terbaik akan dpt hadiah sekerim 10sen maksimum secara percuma.. ahaakkzz.. jom.. ahahah.. terima kasih kat kawan aku sbb dia yang tolong aku.. ye la.. ikut masa aku.. dengan stress aku.. tak smpat nak wat sume tu weyyhhh.. hahaahahah.... jd dalam fasa try and error ni.. nanti dalam sehari dua.. mungkin fairuzselamat.blogspot. akan kembali dengan satu layout baru.. nantikan ye sume peminat2 ku.. erkk.. peminat kee.!! laaarrriiikkkkkk


2 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

cube bubuh kale merah menyala sikit..hehe

Zaqyah Razak said...

cuba jangan banyak typo haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...