Saturday, June 5, 2010

Contest Lagenda Budak Setan

ok guys.. here is my 1st contest... LAGENDA BUDAK SETAN.. contest ni mudah aje... aku hanya perlukan REVIEW terbaik untuk aku dermakan hadiah aku tu... jd cara dia mudah aje.....dan peraturan dia pun mudah ajee...... tu haaaa


MCM MANE NAK JOINN..?
  1. Buat satu entri dengan tajuk "Contest by FS : Review Lagenda Budak Setan"
  2. copy pict kat atas dan paste di entri tersebut
  3. buat review seberapa menarik tentang filem LBS
  4. beri cadangan untuk menambahbaik filem ini untuk siri ke2 nanti
  5. Tagkan kepada 3 org kawan anda
  6. Setelah selesai publish, letakkan URLnya di komen entri ini

PERATURAN..!!

  1. COntest akan dututup 30hb jun 10
  2. Rakyat MALAYSIA digalakkan
  3. BLOGGER sahaja
  4. sila tulis review yang berkualiti. kurangkan bahasa kasar
  5. satu blog hanya untuk satu review/satu penyertaan
  6. pemenang berdasarkan review yang memberansangkan, logik dan berguna
  7. pemenang akan diberitahu melalui laman ini..
  8. review yg dibuat sebelum tarih hari ini juga dibenarkan
  9. FOLLOW blog ini lor.!!!

HADIAH??


6 comments:

Nur Aainaa Khairunnisa said...

nak masuk.....tapi.....

*bab tag orang tu yg lemah tu....

sarah shafie said...

hehe..bru tgk smalam..meleleh-leleh air mata n..

Adinda Atie said...

http://atie91.blogspot.com/2010/06/review-lagenda-budak-setan.html

fndrocka said...

http://fndrocka.wordpress.com/2010/06/05/rumusan-lagenda-budak-setan/

n@m@n said...

tak tengok pon..huwaaaaaa..


ada anak kecik tak berwayang la

NaKuLa_eViL said...

This my review on LBS moveie!

http://nakulazone.blogspot.com/2010/06/contest-by-fs-review-lagenda-budak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...