Friday, June 4, 2010

Me Singing Malam Bulan Dipagar Bintang

aku memang peminat lagu2 p ramlee.. lakonan beliau mungkin tak melekat sgt dalam kepala otak aku.. tp lagu2 dia memang berhntu. kire aku yang penakut ni tak takut ar dengan lagu dia.. walau berhantu.. eheheh.. aku memang suke lgu2 lama/ lagu2 klasik.. bukan lagu tradisional.. tp lagu klasik.. mcm lagu getaran jiwa.. lagu tunggu sekejap.. dan lagu ni.. malam bulan di pagar bintang.. kalau dengar memang tenang.... kan2.... ni aku saje je rekod.. minus one dia memang tak pernah jumpe aku carik.. jadi aku gegehkan diri merakam tanpa musik.. enjoykan aje.. korang nak join karok?

video
Click Video Above.. ^^^

Malam bulan di pagar bintang
Makin indah jika di pandang
Bagai gadis beri senyuman
Pada bujang idaman

Relai kasih ingin di manja
Dengan cumbuan mesra
Untuk penglipurlara
Penawar dek asmara


1 comment:

Cik Tun said...

xtau nak cakp ape..tp mcm noraniza idris ckp bila seorag penyanyi tu boleh buat bulu roma naik..mknanye die penyanyi yg bgus..tahniah fairuz...lg bgus bg link tuk didownload..leh sy dengar byk kali..hihik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...