Saturday, June 5, 2010

FS mulakan Contest Dgn Hadiah Gempakzz

guys... get ready..!!! for the most fantastic blog contest ever.. erkk. ~pengsan~.. ahaha perasan la diriku ni.. ehhehe.. ok ibu2 bapa2 sume.. ni just nak bgtau... start dr ari ni.. 5 jun 10... au dengan rasminya nak bgtau korang satu perkara yang best ni. lg best dr cerita nenek jiran sebelah tu kawin lg.. lg best dr cerita korang dapat 4flat ke exam.. lg2.. lg best dr tu... ceritanya ialah...

fairuzselamat.blogspot.com akan adakan contest setiap bulan.!!!!

jadi.. ini adalah yang terbaru la kat blog aku ni.. mohon dengan ansemnya.. korang sume2 leh la join.. aku fokuskan kesemua contest ni untuk para blogger je la ek.. nak upkan trafic para blogger gak kan.. eheheh... fb ke myspace ke.. fs ke.. bior la dorang.. wakakakak.. haa sume contest dalam blog aku ni.. akan aku wat setiap minggu pertama bulan.. sampai akhir bulan.. kire berlansung dalam 3 minggu mcm tu la... seminngu lepas tu update pemenang.. dan minggu berikutnya akan ada contest lain lak.. haahhh.. korang jgn tak join... sape nak bg duit ke.. cd album ke.. free2 je weyh... sape nak bg..!! korang ingat mas idayu ke.. brad pitt ke.. nak bg e?.. tak weyyhhh.. jd sekian sahaja pemberitahuan untuk hari ini. jd aku lepaskan korang dengan satu contest ari ni.......

yeahhh.. aku leh masuk contest.!. kata sang buaya.

2 comments:

Unknown said...

cun saja~ kah3

ardinihumaira said...

wah! teruja dni tengok gambo buaya tu.. cmana dia lompat eyh.. comel pulak. hehe..


Ardini Humaira | Click Here

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...