Wednesday, May 12, 2010

photo with (no) story



gambar ni lansung tak menggambarkan perasaan aku saat ini.. fulamak.. hahahaah.. baru je balik meeting pecah kepala... balik kul 4.30.. tp dah terlajak sampai 5.30 ni.. aku malas nak gerak balik.. sbb jalan maha ayam punya jem.. lepak jap kat opis..... huhuhuhh... seronoknye hidup mcm ni kan... ade keje.. sebulan lebih aku tak byk keje sgt.. lani sekali dapat.. hamik kau fairuz selamat... hahahaah.. dengan kereta aku dah mcm bakul sampah (yg bersih)... bilik aku pun mcm sarang tikus (yg xda kuman).... rambut aku pun dah panjang dan serabai (yg ansem).. sbb takde mase nak trim... uwaaaaaa aku cintai hidup ini....

sekali lagi.. semua ayat diatas tidak menggambarkan perasaan aku.. aku sgt la blur.. kecewa... lesu... segalanya la.. taktau ape nak ckp.. yang penting aku tak ada dalam mud yang baik... bestnya kalau dapat g bowling.... takpun dapat lepak kat spa ke.. dpaat workout kat gym ke.. huhuh.. tp takde masa.. sume membataskan.. tp best gak... kesibukan ini sedikit sebanyak membuat aku lupa tentang kemurungan emosi aku ketika ini...

td balik dr meeting kat luar tu... hujan.. sambil tenog deretan kemah yang dipasang untuk jomheboh dan sambutan hari pekerja.. ada gak aku menyaksikan.. sorang budak pmpuan ni.. bawak moto.. dalam hujan.. pastu kereta depan dia brek mengejut.. dia langgar kereta tu.. sian aku tgok.. da la pmpuan.. sorang lak tu.. yg kereta tu india lak.. aku harap dia masih sihat walafiat ketika aku menulis warkah ini.. ceweaaaahhh...

huhhh.. apa lg yg terbuku dalam hati aku ek..?... hurmm.. aku pun taktau.. aku mcm buntu la.. kalau leh lari g venice ke malam ni.. bestnyeee.. dapat aku......

sapa nak bawak aku g venice?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...