Wednesday, May 12, 2010

Korang Kenal Gadis Ini?

hari ni.. dia menjadi kakak aku.. sbb dia tua 11 ari dari aku.. ahahah.. hari ini 12 mei 2010.. genap kakak ini berumur 25 tahun... 1/4 abd dah.. booooooo.. dah tuaaa.. dah tuuaaaaaaaaaaaa hahahahah



Nama Dia Zaffirah Zaini.. Dia Sedang Mengajar Di Sebuah Sekolah di Lahad Datu Dalam Keterpaksaan... ahaakkzzz



kenal dia mcm ne?.. kami satu universiti.. last sem lepas.. dia amik satu kelas sama ngan saya.. eheheh.. asas vokal... hahah.. tetibe satu hari sebelum mula kelas... dia tanye...


"u ni fairuz selamat kan.. fairuzselamat..blogspot.com kan?
u ni peminat siti kan?"

hhaahah.. pastu kan.. dia gigih carik scre lagu melawan kesepian.. hahahah untuk persembahan akhir kelas tu.. eheheh nasib baik tak sama kelas... lain lecturer.. kalau tak.. dah ku post video dia nyanyi dalam kelas lagu getaran jiwa tu.. ahahahahaah




hheehehe.. so semoga di umur tua yang baru ini... beliau akan dapat dipindahkan ke semenanjung.. ahahahahaahah... kesian hari2 dengar lagu TANPAMU.. sambil menngalirkan air mata.. ehehehhehhe. jadiiii


Happy Birthday to this gurl ....

ZAFFIRAH BTE ZAINI

4 comments:

:: Feez_Mior :: said...

ehem..kenal ikut blog jgk apai.. hehe.. Happy birthday to youu..

Fairuz Selamat said...

feez..
hhahahahahahah..
tu la..
dia ada blog gak... hahaahah

Afzainizam said...

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

selamat hari jadi pada mu zaffirah zaini

Selamat hari jadi
Ku ucapkan kepada mu
Semoga yang Esa panjangkan umurmu selalu
Betapa riangnya menanti di saat ini
Ku harap kita dapat meraikan bersama-sama
Di sisi teman-teman

Selamat hari lahir
Sekali lagi ku ucapkan
Kini usia telah
Mendewasakan dirimu
Kini kau menanti pelangi kehidupan
Secerah mentari memancar buni ini
Tak dapat melupakan kenangan manis

Sambut-menyambut mesra penuh keriangan
Berdendanglah iramaku dengan mesranya
Harijadimu yang paling bahagia
Tak dapat kulupakan buat selamanya

Tiap detik beredar silih berganti
Hanya setahun sekali kau menanti
Bagaikan sejarah tersemat di sanubari

warrgghhh tua gok tu.... nantilah aku cari alza tu punya storry tengah kumpul bahan... ngan tanya kedai skerting dulu... baru nak snap gambo... tungguuuuuu

zaffirazaini said...

wah!!! camner leh terlepas pandg nih????? thanks a lot to the writer!!!!! hehehe.... tk sangka ada yg sudi tulis setelah kena paksa... huahuahua... TAPI sngt DRAMATIK ok???? tau laaaa org drama.... hehehe...

encik fairuz selamat.... THANKS again!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...