Tuesday, September 15, 2009

Rakaman Raya

video

pada 5 dan 9hb ogos yang lepas.. aku ada wat rakaman lagu raya dan shooting sekali untuk siaran rtm.. rakaman ini agak menarik, sbb aku di himpunkan bersama dj radio, dan juga pengacara tv rtm yang aku tak pernah berkerjasama sebelum ini.. dan perkabaran terbaru... aku dimaklumkan slot ini sudah pun mula di siarkan.. ia merupakan satu rakaman lagu raya beramai2... dan kabarnya, ia dijadikan sebagai siaran selingan dalam slot2 rancangan rtm.. lagu yang kami bawa ari tu adalah lagu raya rahimah rahim.. so guys.. korang leh la tgok, mana tau tertengok kan.. tv1 atau tv2, RTM.. nampak la aku pakai baju kuning ngan rambut pendek tu.. ahahah.. ni aku sertakan sekali video mase rakaman tu... ini sajalah program raya yang aku join... sebb lepas je rakaman ni.. aku dah bz dengan lthnan teater.. byk gak la program raya yang aku tolak... ye lah dah lthan ari2 sampai tengah malam.. macam mane nak join kan.. apapepun... enjoy guys...



2 comments:

Syahmi Mohd Isa said...

bru berkesempatan tgk iklan raya rtm td.... wah...ko dh jd ikon rtm ker?

antzgirl said...

yeaaa...orng ada nampak. b4 orng baca blog awk ni kan.. orng xtaw.. tp orng da tgk iklan tu.. orng kata kat adik orng.. eh tu mcm fairuz, cara dia menari..Tapi, orng kata eh bukan kot.. haha.. sebab xtau pon awk ada wat rakaman tu n sbb xclear sgt lah muka awk kat tv.. tu yg x bapa pasan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...