Tuesday, April 28, 2009

Kemas Blik In Progress

From this......

And this....... to

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Scroll Down

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Don't Panic....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

To........

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Gotcha..!!!!



This.!!

And This..!!


hahahahaa... kidding guys.. i said "In Progress..." so wait haaaaaaa.... i'll show u the result..!!! ahakz...

11 comments:

~ AkOo DaN DuNia PSikO ~ said...

argh!!! tipah tertipu!!! :@

Fairuz Selamat said...

PADAN MUKE.!!! HAAHAHAH

eye^na said...

erk.........blurr jap....

Anonymous said...

kalo mcm tu la result nye kan akk tabik spring la kat apai ni hehe mmg diluar dugaan la tu namanye hahaha da agak da mesti GOTCHA punye kwang kwang kwang cepat la kemas n tunjok resultnye cepat2 tak kang akk piat telinga nak hehehe TAJLENA

Fairuz Selamat said...

hehehe.. memang kalau mcm tu ar resultnye.. sah2 berribu dtg nak suh apai kemaskan blik.. ahahahha... ok akak.!! saya akan mengikut perintah

Syahmi said...

ingtkn ko panggil eric chia tuk hias bilik..nmpk sgt menipunya...hahaha.

sayalahfaizul said...

hape ni paiiii???????????? aku tertipu la weiii...

Fairuz Selamat said...

hahha.. wei jgn tak caya aku leh kemas jd mcm tu ok..!!!

Fairuz Selamat said...

hahhaha.. tu la paizul.. itu namanya ilusi akal...
bijak tak anak pak selamat ni... aahaha

CaPiQa said...

kalo camtu resultnya, bukan kemas bilik. tu pindah bilik tuuu~~~

pesanan penaja: dpt sponsor furniture, ok juga kan? lalala~~~

Fairuz Selamat said...

capiq.. bru nampak batang hidung.. lama menyepi.. ehhehe...

yup.. sponsor by?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...