Tuesday, April 28, 2009

Saya Dapat Award +Saya Bagi Award.. Guys.. Amik.!!!

Dapat anugerah istimewa dan special dr Daus.. dia invite la kirenye untuk menerima award ni.. tq daus... very vice award..!!! and me in the list for best blogger? hahaha.. going to be.. tq..!!


1. Anda seorang bintang?
yes i am.!!!! but what kind of bintang? bintang malam?bintang utara? bintang of blogger?

2. Berapa bintang penulis harus bagi untuk blog anda?
paling cikai pun 4 drpada 5 bintang.!!

3. Adakah penulis seorang yang sombong?
hurmm... belum kenal rapat... tp tak rasanya.. sbb dia invite untuk trima award ni pun dah kire peramah ar tu... pasni kene ajak dia g bowling ke.. bru tau dia sombong ke takk.. tak gitu daus? leh hang belanje aku teh o panas ke kan..

4. Dari mana anda mengenali blog penulis?
honestly.. mungkin berjalan2 dan terjumpe.. tp yang pasti, dia yang datang melawat rumah saya ni... dan dia datang dengan membawa award... memang terbaik ar.. thanks daus.!!!

5. Anugerah ini ada berapa warna?
tak paham soalan ni.. tapi saya jawab 4 warna..!!


Penerima anugerah WAJIB berkongsi dengan minima 3 blogger.
Jika anda sudah publish anugerah ini, sila beritahu di Yellow Carpet saya

Untuk Award ni... saya nak kongsi dengan semua follower dan pembaca teratak saya ni.!! Semua.!!


******************************************************************


Dapat Award Dr Abg Adiy Sham dr Sederhana Itu Indah..!! ahhahaah... makasih ye.. dapat best visitor... yeahh.. im proud of having it..!! makasih Abg Ady... nanti saya lak bagi award.!! ehehheeh.... so guys take a look.. ths is the award.. dont try nak curi award ni ek..!! its mine.!!!



5 comments:

Unknown said...

ceh dapat award dia...:)

Unknown said...

ceh dapat award dia...:)

Syahmi Mohd Isa said...

adehh...bnyknya award...congratz.
aku beginner..x layak lagik..huhu.

Anonymous said...

x leh curi takpe leh sentuh tak... see n touch gitu hehehe TAJLENA

Fairuz Selamat said...

ish korang ni... diorang bg jek award tu.. bukan pape pu.. ehehehehe.. btw tq to kak tajlena, syahmi, n yani yea..waaa.. apai sgt penat dr pa gkor ni.. uwaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...