Tuesday, October 4, 2011

Redbox tu Mahal ok!!


matilah aku mencurat si kotak merah padahal aku la muke yang menepek hari2 kat sana kan.... ahahaha. ye aku akui sebenarnye aktiviti nyanyian di dalam bilik yang bukan kaler merah ni memang dah menjadi kegilaan.. dr satu sudut byk gak yg baik.. sb byk yg mengatakan mat mat rempik pun dah suke karok.. jd atleast dr buat bnda tak berfaedah lain.. bek g karoke kan.. tak kire la kat redbox ke.. kat green box ke.. kat whiteboard ke hahaha... (mcm berfaedah sgt je karaoke tu)....

tp yang aku nak bangkitkan sekarang ni.. adalah mengenai redbox.. korang tau tak redbox tu mahal!!!!.. kalau korang g memalam.. memang sah2 40 hengget ke atas ok.... seorang! kalau ari minggu mau2 jejak 80 atau 70 hengget satu kepala... nak mati kan?.. padahal nyanyi suke2 je.. tp dah mcm nak bayar mas kahwin dah.. huuuu..... aku pun tak tau.. nak kata aku merungut mahal2.. dah bebakol dah aku nye rungutan.. tp still muke aku lag tertepek kat dinding2 redbox tu..!!

mcm bnda alah kat atas ni.. titbit ke ape nama dia.. satu piring kecil ni.. rm11 ok!.. dua mangkuk  ayun kecik ni RM22.!! korang tau tak kalau korang beli kat carefore ke giant ke bnda alah mcm ni dgn harga rm22 ni.. korang leh makan smpai perot korang mcm wanita mengandung 9 bulan!... tp kat redbox.. seciput je bg.. rm22!!!.. mana tak kaya..!!! kan3!! pastu makanan  ni bukan di mkan sgt pun.. selalu je tak tersentuh... tp kalau aku.. aku akan habis kan! aku taknak membazir!!! setiap titik butik bnda alah ni umpama setitik peluh petani ok..

pastu... lepas tiap kali je korang karoke.. dia mesti akan bg korang voucer kan?. voucer itu la ini la.. voucer karok, kuruskan badan, trim perut boyot.. segalanya.. percuma satu kepala... itu semua utk ape??.. utk bg korang dtg lagi lerr.... pndai kan strategi dia.. kita ni nanti mcm nak sgt g karok sb takot voucer tu abis tempoh.. semalam je aku buang dalam 30 voucer sb dah tamat tempoh.. huuu.. pandai dorang tarik hati pelanggan...

tapi takpe.. malau semarah mana aku dengan pembaziran ini.. aku takkan nafikan.. karaoke adalah terapi terbaik utk aku.. ahaha.. dan juga utk kamu .. kan3.... ahahah.. cume nye.. aku nak pesan kat korang (atau kat aku senanye)... jgn la kerap sgt.. bukan ape.... membazir.. ahaha.. lain la kat tmpat korang ade karoke jamban yg sehengget satu lagu tu.. ahahaahha.....

p:s/ ( otw nak g redbox )

4 comments:

hafiz hafizol said...

aku x pernah jejak kaki kat redbox nie... seyes talking!!.. bese p karoeke jamban jea yg sehinggit 2.. sob3~~

weyh len kali nak p ajak aku skali lahhh!!!!

DanieL AdiE said...

mmg mahal semahal-mahalnye..

Fairuz Selamat said...

hahahaahhahahaha....

korang berdua.. jom try selagu dua!

::FAIZ FARISH:: said...

ok nanti kau ajak aku plak k.. heheheehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...