Friday, September 30, 2011

Kenaikan Gaji 40%..!!!


Hahaha aku tau korang semua mesti meroyanroyan melihat tajuk aku tu kan.. ahahahahahaha ye la gaji nak naik.. 40% lak tu.. giler tak happy.. kalau aku pun aku happy nak mati weyh.. eheheh.. ape pun..... korang jgn la nak happy sgt2.. bnda ni selagi PM kita tak umum.. semua boleh berubah.. walaupun sehari sebelum pengumuman.. jd sabar dah berdoa yg kita akan diberikan rezeki yang baik.. ok?.. kenaikan ni khabarnya mengikut gred .. dan dikatakan untuk pekerja tetap.. yg kontrak masih belum diketahui.. tunggu pengumuman bajet 2012 nanti k... dan katanya gak. yg tak best la.. biler pelarasan gaji ni dibuat.. alaun akan ditolak.. ntah la.. tu aku memang ngamuk la kalau diperlakukan begitu.. ahahaha..

Senyum la sket kak bukak slip gaji tuh..!

korang semua jgn nebes tau.. aku pun ikot nebes nanti ehehhe... btw.. kalau nak tau dgn lanjut... kene tunggu 7 oktober tak silap aku PM nak umum.. buat masa ni.. korang leh tanya en. yahoo dlu.. click SINI . ok aku nak balik umah.. smbil doa gaji aku naik 70 %.. korang jgn jeles ok... tata...!!

Click sini kalau nak gaji naik:


1 comment:

::FAIZ FARISH:: said...

dan dgn itue harga barangpun akan naik jugak..... so apa nasib org yg bekerja sendiri dan pendapatan rendah?

org susah tambah susah, org kaya tambah kaya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...