Friday, September 3, 2010

Di Ketika Ini... Aku GHAIRAH

takyah la nak pk kotor sgt weyhh... aku bukanlah spesies ariel peterpan ataupun justin timberlake... atau mungkin juga justin bibah tu... erkkk.. ada kene mengena?.. takde.. ok next.. heheeh.. aku just nak gtau.. kempunan aku terhadap keghairahan ini masih belum terhenti.. kerana aku masih tak dpt lgi.. tak dapat ape?.. ofcourse la sbb tak dpt DONUT ni lg... ape?.. bukan la weyh.. bukan donut rm1 dapat 3 kat bazar ramadhan depan kerinchi tu.. tp donut mahal bernama BIGAPPLE


peberet aku??
  1. Chocoholic
  2. ALIEN ofcourse!!
  3. WHITnut
  4. Dandy Randy
  5. Prudential Sweat
  6. Ono ORIo
aku dah 2 bulan aku rasa tak makan bnda alah ni!! takde ke org nak belikan untuk aku.. takde ke aku dtg shah alam ke.. ade org nak bg ke.. takde!! tidak ADE.!!! uwaaaa... aku memang sgt kempunan ni.. tp tu lah isu terbaru... aku dengar bnda alah ni tak dpt sijil halal yg sah dr jakim lg.. ye ke tak aku tak sure.. yg aku tau aku sgt la nak bnda boollaat2 ni.. spaa nak belikan aku?
sape????

7 comments:

skid soil said...

gi la beli wat bekal jaga opis mlm ni.

::FAIZ FARISH:: said...

Ade tak baju raya aku kau belikan? Jangan lupa duit raya aku sekali ek.. ko kan dapat RM500.... hehehehe

meowwmania said...

uiks tak halal??

Fairuz Selamat said...

skidsoil
takde jual kat alamanda!!!! takde kot.. setakat ni tak jumpe...

faiz... ade ni 45 helai aku beli.. biler nak dtg amik

Judiene said...

gaji mahal, beli r sndiri!
hahaha~~

itu.aku said...

hoho.. baru mkn big apple td.. sedap btol.. berbuke mkn tuh je.. alien ngn california.. ngeh ngeh ngeh..

Mr.Homosapiensz said...

suka..suka...suka epal besar yang bernama donut ni......dh lama x makan...meleleh lak tgk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...