Monday, August 30, 2010

Namewee.... KDN Tolong ISA kan Manusia ni..!!


aku tak paham dengan apa mamat ni cuba buktikan.. pernah menggemparkan satu malaya dengan rapping mengutuk byk perkara seperti lagu negaraku dan mempertikaikan azan subuh yang di cop sebagai menggangu... ok... khabarnye sudah menjadi isu.. hangat.. di tarik ke atas..dan khabarnya sudah diberikan amaran dan tindakan oleh pihak tertentu supaya mamat ni hentikan kegilaan tu.... ada ke? ada la kot... aku dah lama tak dengar berita mamat cina ni... tp lani aku baca balik kat blog sesorang tentang penghasilan vid2 terbaru yg terus terusan mengutuk kerajaan.....

CLICK SINI UNTUK LANJUTAN
  1. Namewee : Si CELAKA yang lahir dari lubang berak!
  2. BLOG NAMEWEE
  3. YOUTUBE NAMEWEE
  4. SIAPA NAMEWEE..??
  5. NAMEWEE BIKIN KACAU
  6. Namewee parodies World Cup fever in Malaysia
ape kejadahnya dia buat macam tu?.. ok.. aku akui ade antaranya dia buat berdasarkan tindakan logik akal yg betol.. contohnya dia marah tnb sbb muar takde elektrik.. tp betol ke cara tu?... jangan nak ungkjit tentang sejarah yang takde kene mengena.. tak payah nak ungkit tentang siapa penduduk asal tanah melayu ke ape... tp kite nilai dlu betol ke tindakan dia?... datang ke tnb untuk minta penjelasan ok lgi... lepas tu saja naikkan kemarahan.. dan diakhir vid tu cube tgok betapa dia ligat memaki hamun tnb malaysia.. pada saya, tindakan itu takde lain hanya ingin mnimbukjan kemarahan dan kebangkitan pihak2 tertetntu.. INI MELAMPAU.... kerajaan.. pihak berkuasa, kalau ini tidak lagi dikatakan sebagai bukti paling nyata kenapa mamat ni harus di berikan tindakan, saya tak paham dah... percayalah.. individu mcm ni la yang akan bangkitkan sedikit demi sedikit elemen perkauman.. percayalah....

SEDIKIT DR BLOG WAK JENGKOL

Wak harap tiada lagi amaran pertama, kedua, ketiga dan ntah berapa banyak amaran lagi keluar dari KDN. Sudah masuk kali kedua Si Celaka tersebut membuat perlakuan yang sangat BIADAP seolah-olah tidak pernah serik dengan apa yang dilakukan sebelum ini. Mungkin tindakan pertama yang dikenakan ke atas Si Celaka ini tidak memberikan apa-apa kesan disebabkan campur tangan oleh taiko-taiko besar DAP

Sudah tiba masanya KDN menunjukan sifat kejantananya yang setelah sekian lama terperam dalam kerandut, untuk menyelesaikan isu ini, sehingga si Celaka lahanat didakwa dan dijatuhi hukuman yang setimpal.Hisammudin selaku ketua dalam KDN jangn buat malu orang Johor. Seperti yang kita tahu orang Johor sememangnya terkenal dengan sifat tegas dalam apa jua perkara, terutama sekali menyentuh bab Kenegaraan dan Agama Islam.

2 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Selamat hari Merdeka dan Selamat Berpuasa Fairuz

Cheq Tun said...

tp gua rasa mamat ni bukan la racist cume dia nk suarakan ketidak puasan hati die tuk certain2 isu. klu kurang ajar tu lebih tepat dengan bhsa kasar dia. cam isu dia dengan tnb tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...