Thursday, July 22, 2010

Kris Dayanti CIUM Raul Lemos.!!!


Krisdayanti seperti sedang mabuk asmara dengan Raul Lemos. KrisDayanti dengan mesra mencium bibir Raul di hadapan wartawan dengan rasa segan silu.

Ciuman mesra Krisdayanti kepada Raul itu terjadi pada masa sidang akhbar di Radio Dalam, Jakarta Selatan, Rabu (21 july). Waktu itu Raul sedikit tertekan apabila menceritakan tentang dirinya di sebuah tabloid hiburan.

Melihat reaksi Raul yang emosi, KrisDayanti pun dengan senyum manjanya mencubit pipi Raul mencium mesra ke bibir Raul.

PAPARAN LANJUT- QIMIE

ishhh.. bengang aku.. aku masih lgi tak tau kesahihan berita ni.. aku memang jarang baca paper semenjak duamenjak ni... tp as i know, dua bulan lepas ke sebulan lepas.. bukan ke si KD ada wat sidang akhbar ke pasal kes ni.. dalam sidang akhbar tu mengatakan... kd yg ckp laa

  • Dia baru tau Raul ni SUAMI org, SELEPAS dorang kenal
  • KD ckp dia rasa tertipu laaa
  • KD taknak dikaitkan dengan raul lg
hah.. itu dia tiga statement penting yang memang wat aku rasa sgt PLASTIk... kalau betol la seperti laporan diatas.. dan ia bertarikh 21 july.. iaitu semalam.. memang apa yang KD cakap selama ni TIPU laaaa..??.. hurmm.. apa yang betol ni hah.!!! .. aku baru je nak terima dia nye statement yg lepas... oaddddoooiiiiii...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...