Tuesday, July 20, 2010

Jom KAHWIN jom...!!

omaigod.. this pix sgt sweet ok.!! was taken on 22nd of may... a day before my birthday..!!! kawan aku kawin weyhh..!!! classmate aku.. yang dulu kat kelas dok ngate aku.. hahaha.. 1st day masuk kelas.. dia kekwat giler... miley cirus pun tak kekwat mcm tu.. nama dia WAN NABILA BT MAT HIZAM... tu hah yang kawin tu.... cantik???.. yeekk cantik gak dia tu.. sekali imbas mcm mas idayu.. dua kali imbas mcm LIL KIM.. tiga kali imbas mcm LUNA MAYA dlm video tu.. erkkkk.... eheheheh... dah kawin dah pun dia...


well... menceritakan pada hari kejadian.. sgt best la.. sbb dpt gather classmate2 ni.. tu sume tu classmate tu... aku bg la nama sorang2 ek... siap ngan face book link lg... jd add2 la kawan2 aku ni.. dorang ni memang hots di buat kawan.. heheheheeh dr atas kiri.. JEMEY, AKUygANSEM, EDDY, org lelaki yg kawin, NABILA, DINA, tunang dina SANJI... dr bawah kiri lak... WESLEY, ZEHAN, APPLE, SHARON, dan ADIK SUTUN..... hah tu.. tp byk jek la lg classmate yg tak dpt dihubungi time tu.. takde la sesudu ni je kelas kitorang ok!!!.. and well, kami dari pelajar2... SENI PERSEMBAHAN DRAMA UnIVERSITI MALAYA 06/07.. yeahhhhh

hehehehehe.. seronok kan... sume dah grade.. sume dah bekerjaya.. dah kawin.. aku je belum ade pape.. aku nak kawin gak weyhh.. esok nak carik calon la.. yeeehaaaaaaa.!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

Judiene said...

mmg 'hawt' la korg
sempoi habis!
t aku kawen jgn lupe dtg taw!
hahahahaha!

XD

Zaqyah Razak said...

cerita kawin-kawin ni i like lah haha

Fairuz Selamat said...

judin
yeahhhh
kami memang howt
ahahahahaha,,,,
ok
ko jemput 3 bulan awal k
nak tmpah baju
ahahha

Fairuz Selamat said...

zaqyah
why i like2 haa? hehehe
jom kawin.!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...