Monday, June 14, 2010

Video Budak Kecik Merokok.!!!

untuk entri terdahulu, aku ada postkan satu entri tentang seorang budak di indonesia yang berumur dua tahun, telah menjadi perokok tegar apabila mampu merokok sehingga 40 batang sehari... dan kanak2 itu sedang dalam seliaan pihak yang berkaitan untuk mencegar tabiat buruk itu daripada kanak2 tersebut... korang boleh baca cerita selanjutnya DI SINI

mungkin itu boleh menimbulkan sedikit keraguan.. ye la.. gambar.. entah benar entah tak.. walaupun sumbernya dr ahkbar kosmo... tapi ni haa.. aku bawakkan live untuk korang.. same2 korang saksikan.... kalau korang leh terlopong tengok video ntah pape.. korang saksikan ini...

VIDEO KANAK2 MEROKOK..!!

aku taktau ini adalah kanak2 yang sama ataupun tidak.. tp memang melihat video ni.. aku rasa marah sangat.. kenapa budak sekecil ini seperti dibangga2 je kerana kepandaian dia merokok sume tu...

video

Takut nak ada anak sendiri.....

2 comments:

♥cutebabygirl♥ said...

bdk2 skrg makin rosak akhlak ;(

Anonymous said...

Yg merosak budak tu adalah ibu bapa dan org yg kat sekeliling. Budak umur ni akan ikut jer apa yg di dgr / lihat. Sbb tu aku tak suka org buat perkara / kata yg tak elok dpt budak2. Jadi ler mcm kat dlm video tu. Sakit ati mak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...