Monday, June 14, 2010

Pagi Dan Berak

korang mesti ade nye hadap situasi ni.. kan... memang kebanyakan orang bangun pg je.. mesti nak kene pg buang air bsar dlu.. tak leh sumbat ape2 makanan... mesti nak kene membuang dulu.. kan2... well.. aku dulu mase kat kolej aku... roomate aku tiap2 pagi.. bangun je org ajak g sarap dia g sarap kat toilet.. ahahah.. aku?.. aku tak tergolong lak.. entah mungkin sbb dr kecik mak aku dah ajar sarapan pagi.. dr sekolah rendah.. mesti kene makan dulu.. jd aku tiada masalah kalau nak sarapan dengan nasik goreng ayam pun.. kfc ke.. malah lamb chop pun masih mampu ku hadap dengan senyuman indah terukir.. eecceeehhh.. tetap bertahan.. ehehehe..

ni sebenarnye disebabkan ape ek.. cm ade sesetengah orang pg2 kalau minum je air suam, air kosong ke, mesti nak terus membuang.. kalau sumbat je makanan terus nak g toilet.. katanya tak biasa makan pagi.. tak boleh.. memang tak leh masuk.. ni bukan la penyakit kan.. tp tindak balas perut la.. tp ape sebenarnye ek... tindak balas kimia ke.. hahaa.. aku start pg td la terfikir.. sbb tetibe pg tadi aku sakit perut.. tak tau pahal.. tp agak hangin gak la pg td.. dah siap pakai kemeja tuck in sume.. dah berrdiri di tikar sembahyang ye.. tetibe ia datang tanpa diduga.. dan tak mampu aku nak bendung.. siot je.. dah membuatkan aku lewat bertolak 10 minit.. ahahahah...

korang dalam katagori mane?

bangun je pgi2 dah mencangkung.... ape la korang ni.!!!

1 comment:

crazyloveman said...

perkara yang wajib setiap pagi kan...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...