Thursday, June 3, 2010

Interest kereta naik mulai Isnin- haiiyyooo..!!


peehh.. memang berita best.. dulu yek la aku ni menuggu nak angkt kerta tunggu interest turun.. memang tak la kot.. tunggu la sampai nenek korang kawin lg 4 pun.. sekarang ni sume nak naik aje.. nyampah tol.. jap g barang pun naik.. minyak pun naik.. gaji?.. huh.. nak makan ape.. nasib baik la aku ni peberet maggi.. ahahahaha.. btw.. aku rasa ok gak aku amik kereta awal2.. sebb mase aku amik 4 lg.. sekarang dah gerak ke 4.25?.. peh tinggi weii... byk rugi tu.. jd sape2 yang agak2 mcm ade terlintas nak beli kereta.. g beli sekarang.!! ni arahan aku....!!!



heheeh.. aku dah ade yang ini.... muaahhh.. !! sayang baby..!!

5 comments:

Nur Aainaa Khairunnisa said...

harga minyak pun ader ura² nak naik kan...

fadhlul said...

perghhh apai..x bitau pon dah beli krete..bile nak bawak aku ronda-ronda KL??hahaha

Fairuz Selamat said...

aina.. tu la
dengar cerita memang nak naik
adui mcm ne niii

Fairuz Selamat said...

fadlul ni hadi ek
eheeeh
aku nak ajak tp ari tu ko cepat sgt balik umah.. ahaah

Lazyf said...

Alaaa...bru plan nk amik Persona baru...cissss!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...