Thursday, June 3, 2010

Mereka Ni "Binatang", Bukan Manusia..!!

aku pun taktau.. ape ada dalam kepala dorang ek.. takde rasa timbangrasa lansung ke.. takde lansung ke belas kasihan.. takde lansung ke sifat manusia dalam diri dorang... kes ni adalah kes penemuan mayat bayi di damansara.. waktu hujan lebat... siaal.. aku memang tak leh tahan tengok kejadian mcm ni.. dengan lambakan kes org buang bayi sume.. ini semacam mencabar kesabaran aku dan masyarakat.. terang2 buang tepi jalan.!!! astaghfirullah... aku mengucap,. nak menitis air mata aku.. betapa aku mensyukuri kasih sayang yang mak ayah aku bg.. yang ni.. hurmm.. smpai mcm ni sekali.. aku taktau apa ada dalam fikiran dorang.. kalau iapun dah mati.. mayat.. pg la tanamkan ke ape.. ni.. ya allah.. bg la balasan yang paling setimpal dengan manusia yang buat bnda terkutuk ni....


bayi yang takde secalit dosa tu.. dilahirkan dalam keadaan yang mcm mane kite taktau.. umur tak panjang.. meninggal.. dan mayatnya dicampakkan mcm tu.. mcm sampah... ya allah.. mana la letakknya ketinggian sifat manusia sekarang ni.. sedangkan binatang takkan buat anak sendiri mcm ni la... ni aku nak panggil ape ni.. aku rasa paling layak panggil dorang ni syaitan je kot... binantang pun lg mulia... huuuhh... memang aku sendiri dpt dosa kuarkan ayat mcm ape ni.. tp serious aku sakit hati weyh.....


Kdt to : QUEEN

6 comments:

ain hatikristal said...

astagfirullahalazim...mmg takde hati perut sapa yang wat camtu..kurang ajar,cilake perbuatan tu..

dicampaknye baby tu tepi jalan time hujan lebat ?? kenapelah masih ada manusia berhati kering ??

Ya Allah..sedih betul tgk gambar2 tu..

nyza said...

ya allah..sedeynye tgk baby 2..cian die..ape la dose die..moga2 Allah turunkan balasan yang setimpal pd org yang wat nie..
truely said, hampir menitis air mata tgk..huhuhuh..:'(

Lina Chan said...

sedihnya tengok..
sebab tu saya benci orang yang bercinta dan sesuka suki overnight bersama..
dah dapat dosa sebab bersama tanpa ikatan yang sah, pas tu dapat anak dibuang merata2..

bodoh..!!

FyZa said...

ya Allah..sedeynya tgk bayi yg x berdosa nie dcampak mcm 2 saja..mana la ilangnya sifat perikamunisaan org nie? smga mereka mendapat keinsafan..

Lazyf said...

Tergamam jap tgk gambar baby tuh...Innalillah...sedih sgt tgk bayi x bdosa nih...Astaghfirullahalazim!!!

Judiene said...

sedey btol la bila tgk2 bnda2 cni
org lain sume nak anak, dowg ni sng2 je buat pastu buang anak
huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...