Wednesday, June 2, 2010

Sihir Yang Mampu Bangunkan MAYAT..!!

astghfirullahalazim...!!! mengucap aku baca kisah ni.. seram pun ada.. sah2 la ni mainan syaitan.. tp nak mengutuk pun tak patut.. mungkin dah menjadi kelaziman budaya pada kawasan2 tersebut... mengikut cerita... bnda ni berlaku di satu kawasan pedalaman di indonesia.. jika ada kematian di Kampung Toradia, mayat td akan diberi satu kuasa dipenggil juasa hipnotisme.. upaya si mati boleh berjalan dan hanya berhenti apabila sampai ke rumahnya.. ini adalah untuk tidak menyusahkan org kampung untuk menguruskan mayat itu.... pehhhhh... mati hidup balik aku tknak tinggal kat situ weyh..... mainan syaitan tu...

(tp teringin nak tengok kelakuan ini...)

kdt to: BJUE

4 comments:

Nur Aainaa Khairunnisa said...

menarik²...=)

Zaqyah Rezzaq said...

gila pemalas orang kampung dekat sana gulpp.

makdara terdiva said...

eh! tu betul2 hantu ke??

Judiene said...

yup
pnh dgr psl ni
spooky huh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...