Tuesday, May 4, 2010

Anugerah Style EH! 2010

Guys..!! Korang suke mengundi kan.!!!! mesti dah bosan undi AF je.. meh kite undi anugerah style EH! 2010..... JOM..!! jgn Lupa undi SITI ek.. MaacceeeHHHH


KUASA UNDI MILIK ANDA!!!

Malam gemilang pesona bintang meraikan gaya, ritma dan drama dalam nuansa gemerlap temasya penuh GLAMOR! Pilih calon yang anda rasakan ‘ada stail’, mesra, seksi, anggun atau berbakat dan setiap undian anda penting untuk mereka. PEMBACA yang berjaya meneka dengan TEPAT akan memenangi HADIAH MISTERI sumbangan SaSa. Dapatkan segera EH! edisi Mei dan Jun kerana anda adalah penentu kepada kemenangan mereka.

Pencalonan Anugerah Stail EH! 2010

UNDI DI SINI..!!!


9 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

kenapa Dato Ct ni makin cantik? hehehehe

Fairuz Selamat said...

sbb dia kakak ku. ehehehehe

Che Kay said...

Terima kasih la bagi tahu. Kalau nak tunggu majalah Eh! sampai Kota Kinabalu ni jawabnya tengah bulan baru tau pasal undi2. =) terima kasih sekali lagi. dan semestinya dah undi! hehehe

Nur Aainaa Khairunnisa said...

baru nak undi FS...tapi takde dalam senarai calon la plak.....;p

Fairuz Selamat said...

che kay.. betol2.. tkyah nak sabah... kat semenanjung ni pn kekadang delay lama... heehhe.. dah undi ek.. maceehhhh

Fairuz Selamat said...

kalau ade.. kat katagori mana lah yg layaknye aina.. huwaaaa

Nur Aainaa Khairunnisa said...

jap² nak pk jap....;p

makdara terdiva said...

pon minat EH...dalam tu ade macam2 tips nak bergaya..cam hakak...haha!

Fairuz Selamat said...

mak dara... heheeheh driku.. tak ah membaca sgt.. sbb byk sgt innfo pasal pmpuan.. tp tak nafikan selalu selak.. sbb byk bacaan menarik.. tip2 menarik.. owhh patut la mak dara bergaya aje.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...