Tuesday, April 6, 2010

Kenapa Siti Lagi.!!



masih lgi dalam mood gembira kerana kemenangan siti.. ahahahaah.... entri ni memang saja aku tulis kerana dua sebab.. satu sb bosan membca kes kes berlambak ni. kedua.. kerana aku memang ckup gembire dengan kemenangan siti... arggg... biarkan mereka berkata.. apa salahnya aku minat siti waluapun dia berkahwin.. apa salahnya aku minat siti walaupun dia dah berkahwin dengan dato k... apa salahnya aku menyokong artis malaysia.. apa salahnya aku menyokong artis pop... biarkan saja... hahaa...

sedikit sejarah tentang penglibatan siti dalam anugerah bintang popular ni.. ingat lagi aku.. kali pertama siti menyertai acara ini.. masa itu ia digabungkan dengan anugerah skrin tak silap aku.. 1997.. siti memenangi 3 anugerah.. artis wanita popular.. penghibur tv popular, dan artis palig popular.. pada malam itu siti mengenakan persalinan berwarna pink.. dengan sarung tangan hitam.. menampakkan imej2.. klasikal inggeris... sgt comel...





dan 13 tahun kemudian.. siti melangkah cemerlang dengan busana multilayer yang sgt sgt menarik.. kombinasi warna brown dan biru... siti melihatkan aura paling glamour nya dengan begitu cemerlang... hasil rambut yang minima kerana bajunya sudah menjerit meminta perhatian.... kombinasi solekan yang ckup sempurna...






aku sendiri agak sedih kerana ini abp terakhirnya.. kerana aku sendiri mahu melihat beliau mengenggam anugerah artis wanita paling popular itu sehingga 15 kali.. 2 tahun saja lagi... aku harap siti akan terus menyertai abp tahun hadapan...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...