Tuesday, April 13, 2010

Kenapa Kerja Kite Bosan?



1- sbb kite kerja di somewhere yang sgt lari dr minat kite

2- sbb kite tak pernah nak bg peluang diri kite belajar bnda baru

3- sbb kite tak pernah ada peluang untuk menyuarakan apa yang kita nak


4- sbb bakat dan skill yang kita ada tak pernah dipandang oleh pihak di atas


5- sbb persekitaran yang sangat tak membantu pemikiran kita untuk belajar

6- org sekeliling yang tak membantu dalam proses pembelajaran

7- terlalu banayk perkara yang perlu dipelajario walhal ia tak penting


8- tiada motivasi lansung di tempat kerja yang boleh membuat kita suka

9- masalah pihak atasan yang tak pernah memandang bumi untuk menapak


10- sbb dah sah2 kalau kite jenis pemals dan kuat mengulor aje...



6 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

ya, bener. Gue stuju. kamu pinter banget si...

Nur Aainaa Khairunnisa said...

6- org sekeliling yang tak membantu dalam proses pembelajaran

no 6 ni terjadi sebab org tu asyik memerap dalam bilik jek...kata nya pemalu....;p

Judiene said...

ssh kalo nak bg peluang pada diri kalo minat tu takde
ibarat memaksa diri utk belajar something yg kte xnk
but sometimes it works
huhuhuu~~

MomTom said...

so, sebab ko yg mana satu?

skid soil said...

fairuz..hmm..kena kerja jugak k,cr rezeki utk dr sdr dan fmily.cmon,kuatkan smgt!

||| PöJìé PööH ||| said...

setuju dgn kata² kamu itu bro :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...