Thursday, January 14, 2010

Aku Accident.!!!!



Ishhhh.!!!! bukan la eksiden sepuaka ini..!!!!


Strike.!!!! ehhh.. tak3.!! aku tak bawak basikal..
dan juga tak memandu kereta yg mcm tengah langgar pin boling ni.!!!



alaahh.. ni lakonan je.. saje nak main baring2 atas jalan raya.!!



hehehe.. aku eksiden moto laaa korang..!!



ala ni basikal bukan motorsikal.!!!!

tu la korang.... tu la namenye malang tu memang takde bau.. kalau bau Issey Miyaki ke.... D&G ke... nak gak la meramal kejadian selepas itu kan.. tp malangnya... takde... neutral je bau dia.. tak menarik sgt pun untuk dihidu.. eheheh..

ade la satu malam tu.. aku mcm biasa.. kalau nak masuk ke kawasan penuh dengan kereta ni.. aku lg suke merempit naik LC aku tu... dr berejam aku nak jd stupa tengah2 jalan raya tu.. bek aku merempit... then satu malam tu mcm biasa aku akan balik ke rumah pada malam hari.. dr Universiti malaya... aku mlm tu gerak dalam kul 12 ke mcm tu.. tak pun 11.. lupa la... dan yang dramatik nye.. hujan turun renyai2 menghala ke lebat.. tp lebat gak sebenarnye.. aku nak stay dah lewat sgt.. jd nak tak nak.. aku gerak je la...

dalam aku duk membawa motor tu dalam hujan,. sampai je satu simpang aku tekan brek.. tetibe tayar belakang aku sliding... dan dalam keadaan hujan.. jalan yang berbukit.. aku tak punya kudrat untuk mengawal motor ku itu.. lantas.. dengan penuh keberanian seakan kesatria.. aku merempuh penghadang jalan yang besi keras tu.. ahaha.... luckly.. takde moto ke ape ke kat belakang aku.. if ade.. memang aku noktahkan dulu blog ni.. sbb mungkin aku kat sepital la.. tp kalau sepital tu ade wi fi.. aku on la blog heheh...

ha mcm tu la.. kalau korang nak tau memang dramatik kot.. aku baru je lepas tergolek tu.. dengan kesendirianku, aku mengangkat motorku.. sambil hujan membasahi tubuhku.. aku mengutik2 satu demi satu barang ku yang bertaburan.. aku rasa time ni memang mcm ala2 drama astro prima.. (sambil lagu melawan kesepian bermain sebagai lagu latar).. hahaha

aku ok aje.. aku angkat motor.. cek ape yang patut.. sbb dlm hujan.. then try to start.. leh hidup.. terus jalan.. memang agak bahaya.. sejurus aku bangun dr jatuh je.. ade moto banayk lalu situ.. huhuhh.. memang nasib aku kurang baik.. tp tuhan tak bg yang paling buruk.. itu aku dah cukup bersyukur... now yang menjadi post party adalah... kesakitan punggungku.. ahahahah... dan juga melihat motor LC ku yang agak rabak di bahagian hadapan.. uwaaaaa.....

nak offer ni.. ade sape2 nak jd pemandu fairuz selamat tak?... hehe


3 comments:

Dg Ndr Mstkln said...

hati² d jalanrya. ingtlah org yg tsyg~ =P

cik arora cik ateh said...

aah..memang dramatik sangat la tu~~~~

CINTA UNTUK KITA said...

adoi..takutnya tengok pict eksiden2 ni.. huh!

ht2 d jln ry.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...