Wednesday, December 30, 2009

AF8 Kembali.. Jom Auditon.!



Akademi Fantasia Kembali.!!!!

Akademi Fantasia.. sebuah program realiti yang sahsah aku takyah terangkan lagi kan.. btw.. musim kelapan sudah menjelma... jd kepada sesiapa yang ingin mencuba nasib... ape kata try... mana lah tau ade rezeki.. di bawah ni aku senaraikan lokasi2 yang telah disenaraikan untuk ujibakat. jd kepada semua yang ingin mencuba nasib.. persiapkan diri sebaik mungkin.. kalau sekadar nak mencuba, tp usaha ala kadar aje.,. bek tak payah.. nanti menjadi bahan je.. persiapkan diri.. lirik, lagu, suara.. mental... sume2 laa... selamat mencuba...



Jadual Ujibakat Akademi Fantasia 8
1. Kuala Lumpur - Stadium Nasional Bukit Jalil (9 & 10 Jan 2010)
2. Johor - The Zon, Johor Bahru (16 & 17 Jan 2010)
3. Pulau Pinang - Redbox Gurney, Plaza Gurney (16 & 17 Jan 2010)
4. Sabah - Hotel Promenade, Kota Kinabalu (22 – 24 Jan 2010)
5. Sarawak - Hotel Merdeka Palace, Kuching (23 & 24 Jan 2010)
6. Kuala Lumpur - Stadium Nasional Bukit Jalil (30 & 31 Jan 2010)

Waktu Pendaftaran - 9am hingga 1ptg
Sesi Ujibakat - 9am hingga 5pm

Umur - Antara 18 hingga 45 tahun pada 9 Januari 2010.

Terbuka untuk semua warganegara Malaysia dan Singapura termasuk mana-mana artis yang tidak terikat dengan sebarang kontrak rakaman mahupun pengurusan.

Bawa bersama salinan kad pengenalan serta 2 keping gambar berukuran 4R



Lagu-lagu ujibakat untuk peserta lelaki

1. Situasi – Bunkface
2. Hujan – Sudirman
3. Ada Untukmu – Nubhan
4. Berdendang Dalam Tangisan – Jamal Abdillah
5. Fikirlah – Aizat
6. I’m Yours – Jason Mraz



Lagu-lagu ujibakat untuk peserta wanita

1. Gagap – Stacey
2. Jika Kau Ubah Fikiran – Mila
3. Tak Mungkin Kerana Sayang – Alyah
4. Dan Sebenarnya – Yuna
5. Di Taman Teman – Siti Nurhaliza
6. When You’re Gone – Avril Lavigne


aku?... huhuhu.. sungguh ramai kawan2 yang "memaksa" aku pergi ke ujibakat ni.. heheeh aku tengah tunggu.. cukup 50 orang paksa aku pergi.. (aku pergi kot...)

Ps: tq to romy for this info


7 comments:

Yana@Nana said...

yeke.. p lah try..mane tau ada rezeki..sy nak pergi tapi kurang keyakinan..tak berani..soo lupakn jelah niat tu..

::FAIZ:: said...

Aku dah penah try pegi. Tapi sampai stage 3 je... huhu Pergila. mana tau ko dapat jadik juara Af8 plak....Good Luck...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

go fairus go! suara you lembut and melting bila dgr...pilih lagu Hujan tau. hihihi =D

Fairuz Selamat said...

yana..
do u think so?
ok
fairuz memang pk mcm nak try ni

Fairuz Selamat said...

faiz,.,. owk pernah pegi ke..
eh pegi la lgi wei
mane tau ade rezeki kali ni

Fairuz Selamat said...

nuar.. eheheh ok2.. memang nak lgu tu kot.. or lagu fikirlah.. hhehehe
nuar g la gak

romi flizz said...

aku vote lagu hujan tuk ko..ceh ade sesi vote lagu odisen tuk fairuz ke?hehe..
fuh nak 50 org ye..aku mewakili 45 org nih suh ko gie..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...