Tuesday, June 30, 2009

Shooting "Ku Undur Cinta"




last saturday... berapa hr bulan ek.... 27.. hah 27hb jun 2009.. aku ada shooting untuk single peertama aku.. Ku undur cinta..... call time pkul 3 petang.. jd aku gerak dr umah.... sbb aku dr jhor, aku gerak dalam kul 11 pg.... tempatnya di sebuah rumah mewah.. milik seorang producer kalau tak silap... di sekitar daerah jalan ulu kelang... dekat jek ngan zoo tu...



jd dr kul 3 petang mcm tu sampai lebih kurang kul 5 lebih,.. aku duk la situ shoot, shoot and shoot.... lokasi nya sekitar dalam rumah tu jek.. sbb rumah tu pun dah besar mcm ape... ade 4 tingkat lgi.. jd memang banyak lokasi yg leh di buat v klip.... nothing much yang aku nak ceritakan.... cume aku tak sabar nak tunggu dia keluar,,, aku diberitahu ia akanj keluar dalam bulan 10 kot.. lepas raya.. untuk segmen ritma balada untuk chanel muzik aktif... chanel 180 astro.. eheheheh... rambut pendek ni.. potong jek terus shoot.... eheheheh... here some of the pix.....




so, lastly,, terimas kepada cik nina.. eheh selaku pm kepada segmen ni.. eheh... tq kepada bos.. en mail.. n tq gak kepada semua krew yg terlibat.. sume smpoi... goooddddd.. eheh... semoga hasilnya memuaskan..amin.. eheheheh penat bg emosi lebih2 tu.. hehehe


10 comments:

CIKGU NAMAN said...

la..kenapa xpanggil aku jd pak pacak dlm bideo kelip tu????hahaha..xdpt jd model pon xpe

Nur Aainaa Khairunnisa said...

skit nye gambo...nak lagi....;p

Fairuz Selamat said...

ala nak panggil ko.. tp mana tau sekali ko mintak bayaran 3 ribu ke.. ahahahaha

Fairuz Selamat said...

ainaa. masih menunggu gambar dr kawan ni.. ehehe org leh lak ti nggalkan kamera dlm kereta masi shooting heheeh

Nur Aainaa Khairunnisa said...

apsal la tinggal kamera...ish.....

nurul izzah aziz said...

rmbut pndek lgi ensem tau =)

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Hurrmm.. Macam hensem jek.. Heehee.. =p

Fairuz Selamat said...

lg pendek lg ansem.. tp kat muka apai mcm tajk jekkkk

Fairuz Selamat said...

mcm ansem?..
ckp la memang ansem.....

nasrulhakeem said...

ni rumah dato yusof haslam kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...