Saturday, April 11, 2009

Ujian Terakhir "Asas Vokal..!!!"



untuk kelas ni... sepatutnya aku harus menyanyikan lagu "Anything You Can Do.." dr musical "Annie Get Ur Gun.." berduet dengan Ivy... tapi mase 1st perform ari tu... mcm "Ayam Busuk" ok..!!! hahahaah.. ok jek mase kami berlatih sorang2.. tp biler masuk duet, giler terabur.. n padan muke kitorang sbb memang dah tak berlatih bersama.. padan muke..!!!! then untuk menyelamatkan keadaan, lecturer bagi tugasan individu..

aku mendapat lagu "I've Grown Accustomed to Her Face..!!" dr musical " My Fair Lady".... ahahahaha.. aku akan menyanyikan lagu ini untuk pesembahan terakhir.. kire ujian terakhir untuk kami untuk kelas asas vokal ini... sgt mencabar sbb lagu ini memerlukan aku untuk berlakon sambil berlagu... waaaa.... watak sorang prof... waaaaa.. gmana ni.... aku dah cuba berlatih sedaya upaya ni.. harap dia puas hati.. eheheheeh



16hb April 2009..!!!

apa nak pakai ni..!!!

sorang profesor..!!!! apa nak pakai ni..!!!!
waaa..!!! mmmmm pakai kot jek la kan.. dengan topi... mcm masuk jek kan?

then, lagu pilihan aku, aku memilih "When i Fall In Love"...
aku memang suke lgu ini.. jd akan cube berikan yg terbaik.. yg penting sebutan dan kepahaman tu yang penting..!!!!


insyaallah...

6 comments:

edan coba said...

Muka fairuz nie mcm vokalis kumpulan ANTZ lahh!!!...
:D

edan coba said...

Fairuz x nk add kita jd follower?
Kata nk promote diri!!!!
:D

Fairuz Selamat said...

fairuz antz tu sape..!!! waaaa..
hahahaahha
hahahah

ok.. org follow jap g ni

Anonymous said...

hah dgr ni akk nak ckp hehehe mcm betol jer "berlakon elok2 yer buat yg terbaik tau.. jgn jadi profesor klon mcm aznil tu suda" hehehehe TAJLENA

Fairuz Selamat said...

haaaaahaahah.. hish akak ni,,,
insyaalllah..
mane tau kan..!!
prof klon tu agak menarik ye characternye.. ehehehhe

makasih kak...
doakan tau

Ms. Nuur said...

juga x sabar!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...