Sunday, January 25, 2009

Petang yang senang bersama Atie & Yan

eyes on me

semalam dok la berborak ngan atie...... sampai one time terkeluar dr mulut ku ini "atie esok jom kuar, busan ar takde bnda nak wat...".. ahahaha.. ye la.. ni tengah cuti2 raya cine ni, sume dah tak sabar2 nak chiou ke kampung halaman masing2... jd kat blog dan blok aku ni dah mcm umah antu dah.. tinggallah aku bertemankan kesunyian.. then aku ajak ar atie kuar.. sbb dia dah lama ajak kuar, tp bz ar aku.. then td free aku pun kuar ar..... aku ckp ngan dia ajak ar sape2 bagi meriahkan suasana... then dia pun gigih mengiklankan sesi hongout kitorang kat facebook... tapi takde la yg nak g sgt pun.. ala kitorang pun bukan wat gathering yang meletop2 pun.. setakat kuar jalan2 makan2 jek...


then td pg aku bangun dlm kul 10.30, nur ashrin bte suhaimi atau ain... telah meng buzz aku.. dia mintak tolong anta g hentian duta.. sbb dia nak balik kampug... then ape lg, aku cecepat la g mandi.. (sbb dah lama tak mandi.. wakakakak).. then dalam kul 11.15 kitorang merempit la ke hentian pudu.... aku bukan tau sgt jalan ke sana... then mase nak balik ade ain bg peta, tp aku redah je, sampai la gak.. ehhehehe..


then terus siap2 aku terus drive ke mid lak..... aku bosan nak mati duk bilik ni.... kalau sebulan mcm ni, sebulan la aku tak mandi, tak makan tak wat pape... then sampai je mid terus kol atie, then ada sorang kawan dia nak join, name dia yan.. then kitorang jalan2 la sekejap... then taktau nak wat ape, kitorang decide tgok movie jek la... tgok bed time stories... ehehehhe.. not bad... best gak...



lepas abis je tgok movie, kitorang g melantak la ape lagi... puas td carik kedai makan, tapi takde yg bukak selain kfc. (oadahal memaang dah plan sebulan nak makan kfc ari tu,.. haha).. then kitorang pilih la kfc, aku tak kesah pun sbb kfc memang makanan ruji aku... heheheeh. makan la aku snake plate jek.. sbb aku tak lapar sgt td.. selalunye aku makan dinner... eheheheh...


lepas tu sesi bergambar.. ahahahha.. maklum lah aku td control je malu.. padahal kalau ngan member2 aku, tak sah kalau tak amik gambar beratus2 keping sekali keluar k.. ahahahah.. jd yg banyak pegang kamera tu atie ngan yan jek.. aku still in the photo ok.. ahahahaahah... jd keluarlah segala macam bentuk pose dan gaya.. tak kisah la.. yg penting tak mengganggu ketenteraman awam... (kalau ade yg terganggu sila maafin kami ya)


dekat kul 6 mcm tu, yan dah mintak diri nakbalik dah.. aku pun tak leh lewat sgt sbb ade hal nak wat... dah la malamnye kang aku nak berangkat balik ke umah.. kat johor tu.. jd dalam kul 6 mcm tu kami mengucapkan selamat tinggal kepada masing masing.. eheheheeh.... tak byk bnda yg kitorang wat sbb tak plan sgt pun nak keluar ni. tibe2 jek.. but still having so much fun with u 2 guys.. ehehehe counting for our next gathering.. pasni kite plan wat gempak2 sket ek.. lawan bowling ke, karaoke ke... ehehheeeh

ni la kami bertiga yang kuar ari tu.. (thanks uncle sbb amik gmbar kami)


where is to go?

back of me..

diorang candid...!!

6 comments:

Adinda Atie said...

kurang asam kamo...siap dh update blog..gue jugak tertunggu2 sama ada krg dh copy blum..isk tapatut..well tgu my blog plak oke?wkakakak!

Madkin's Babyy said...

tema kita putih hitam ?

br prsn , kita bertiga pakai hitam putih . hahaha ;DD

Fairuz Selamat said...

hahahah.. sowwi atiee.. kami update dulu.. ahhahaaah....

hitam putih? ha a la... baru pasan.. (padahal dah pasan dr ari tu... hee)

Madkin's Babyy said...

ohh , dh perasan ehh ?
kui3 ;DD

Baby said...

wow... beshnye kuar.... ngee..
yuz x ajak... sedey banget...

Fairuz Selamat said...

ala baby..... baby ar taknak buzz org... kalau tak org ajak jek...

ok3..

next time kite lak kuar ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...