Friday, December 3, 2010

FS singing "Suara Ku Berharap"- HIJAUdaun



diri ini masih terhimpit dengan kesibukan... walaupun di sekitar jangka masa ini, kesibukan itu agak menyeronokkan, namun ia masih lg seangkatan dengan unsur2 yang tidak memberi diri ini untuk punyai lbh masa berhadapan dengan wahana2 dunia tanpa sempadan ini... jadi untuk kalian... mungkin seorang dua yang sudi menjengah blog usang berhabuk bagai ni.. aku hulurkan satu video yang tidak kurang poyonya.... ok.. ahah aku berharap kepada suaraku supaya suaraku berharap....

CHILL..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps: ramai yang follow blog aku lately.. aku akan cube untuk memolo korang kemudian k.. ehhe... macehhh.. muah!

13 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

xleh view pun video?

~aku boy~ said...

boleh tahan jgk la pai...hik3...

::FAIZ FARISH:: said...

gua pun ada nyanyi lagu ni jugak kat blog gua.. hihi. tapi hm, okla kau menang....

Thiny FSclickerZ Indrawan said...

apa mksdnya tuh "aku berharap kepada suaraku supaya suaraku berharap...."
tak faham.. ehehe

Fairuz Selamat said...

hahahaha,.. ayat itu sendiri fairuz tak paham!!

wawa said...

hehe,sedap2......kj kt JPN ke skrg?hehe

Ila Mhd Noor said...

besh besh :)

habibah said...

salam singgah...
lagu ni cptaan sndiri ek?

Ummi....Afiqah Mahfuzah said...

best2....siap ada gaya gitu...kali pertama terjah blog ni..kali pertama juga saya tegur FS dlm blog ni.kl jumpa kat mana2..segan nak tegur..

teruna sepi said...

sdap bro..leh x ak nk join?wat show ngan ko?huhu..

teruna sepi said...

sdap r bro..leh ark join wat show skali?huhu

EYQASARA said...

ni la baru namenye blogger... sibuk pun sempt update blog... hihihi.. eh.. eh.. klu tak sibuk, boring2, bley la dtg teratak blog usang eyqa... hihihi.. ;) kalau sibuk ignore... ne la tau kan... PEACE~! :D

Sha-na.Szied said...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=117006571713986&set=pu.117004625047514&type=1&theater

mana muke fairuz kat cni..? fairuz stil nyanyi x?? :) nice!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...