Tuesday, September 7, 2010

Hari ni LAST KEJE


kegembiraan yang melampau.. pada hari hari terakhir ini, saya berasa sangat teruja ingin menyelesaikan segala kerja dengan efisyennya... yeahhh... eheheheh buat pengetahuan semua, saya akan bercuti lama iaitu.. DUA HARI.... pada rabu dan khamis... SAHAJA..!!! uwwaaaaaa... saya akan kembali bekerja pada raya ke empat... mampu?.. sume cuti lama2... saya dapat 2 hari aje.. tapi tidak mengapa.. keseronokan bekerja adalah sangat tinggi.. jadi ia mampu menyembunyikan.. atau menghilangkanm terus rasa bersalah kepada ibu ayah itu kepada rasa bersyukur dapat berkhidmat kepada rakyat dan kerajaan.. wahhhh ayat ni very the pekerja tahunan terbaik kan. hahahaha... ok la korang.. kepada yang masih bekerja.. dan ramai rasanya yang bekerja sampai ke hari khamis.. selamat aku doakan.. ingat bertugas dengan senyuman ok.. kalau dok masam je sepanjang masa.. lebih baik korang balik rumah tido!! ahahhaha...

so.. aku nak balik johor ni esok ke malam ni ek?.... kalau balik malam ni.. mungkin kereta aku ibarat roti di hamparan JEM.... kan3.... kalau balik pg esok.. aku takot mengantok la.. aku ni jenis kalau mengantok.... aku boleh tertido masa tengah bawa kereta... jd... takpe2.. aku akan fikirkan kebarangkalian.. dan juga pilihan terbaik.. eheheh....

aku balik BATU PAHAT Johor.. kamu?

2 comments:

skid soil said...

drive kete blk kg hati2. extra careful ok!

cik paro said...

dah dekat tu dengan pontian, johor..
huhuhuhuh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...