Saturday, August 21, 2010

Rahsia Vokal Superstar- Aku JUARA weyhhh

hahahha.. lawok weyhh.!! ok aku tau mungkin ada yang makan ati sume ni.. takpun rasa nak remove aku dr fb korang kan. ehehhe ye la jac nak ke world idol pun tak lepas... tibe2 aku juara superstar.. ahahaha... jgn gelabah sume.. tarik nafasss..!! heheeh.. sebenarnye ni satu group yang ada kat fb tu.. nama group tu tips nyanyian.... ok3.. before aku memberi gambaran yang salah.. ni dia ucapan kata2 aluan dr pencipta nya. aku copy dr group ni.....

Group Ini ditubuhkan oleh Zarul Husin, bekas penyanyi 90an dari Kumpulan Umbrella.Tujuan ianya ditubuhkan adalah untuk memupuk minat menyanyi dan mendidik masyarakat kepada ilmu nyanyian yang betul. Segala pengalaman,tips tips nyanyian akan anda perolehi dari masa ke semasa jika anda berminat untuk menyertai group ini. Anda juga boleh menghantar video nyanyian anda jika anda mahukan komen2 dari Zarul atau rakan2 yang lain mengenai kualiti vokal anda

Untuk pengetahuan anda di sini kami telah menganjurkan Pertandingan Nyanyian Ebook Rahsia Vokal, penyertaan adalah dengan menghantar video nyanyian anda dan diletakkan di Wall ataupun Video di group Tip Nyanyian ini.Sambutan terhadap event ini amat membanggakan dan kini kami menganjurkan pertandingan yang sama tetapi dengan menggunakan nama yang lain iaitu Rahsia Vokal Superstar(RVSS). dan pertandingan ini sudah pun selesai untuk dua musim.

Anda juga boleh menyebarkan apa saja info berkaitan nyanyian cthnya,uji bakat ke,konsert ke pertandingan nyanyian,atau apa saja yang berkaitan di Wall group ini.

Ikhlas, Zarul Husin aka Zarul umbrella

hah.. tu la diaaaaaaa...... best tau korang... actually sejak penubuhan group ni.. dah beratus org post video.. aku sendiri dapat ramai member yang pandai nyanyi dr sini.. best dpt share2.. dapat tgok dorang nyanyi2.. dapat BELAJA dr yang lain.. memang seronok.. aku akui group ni memang antara page yang aku sealu masuk.. sape je post vid... aku akan view.. sape suruh komen.. lg aku suke.. hehehehe... hah ni dia. antara yang dah post.. korang klik je kat gmbar tu.. korang leh tgok.. mcm2 jenis lgu.. mcm2 jenis lgu.. mcm2 jenis style nyanyian.. byk leh kite belaja... sbb setiap org ade kekuatan masing2... try tgok niii

btw... untuk musim kedua RVSS tu... aku saje2 je post vid aku nyanyi lgu kenang daku dalam doamu.. aku submit saje2 je.. memang aku tak rasa join pun.. aku memang suke komen2 .. suke kongsi2... suke dapat share.. kite leh balaja... then diumumkan.. aku dpt top15.. pastu top10............ and atlast.. diumumkan gak.. aku time tu ngan bz.. aku tak dapat online.. ahah sampai la bekas juara musim pertama AJIM KAMARUZZAMAN.. yang msg,.. dia yang excited giler dengan keputusan tu.. ahahaha makasih diva langat...



hahahaha... lawak weyh.. aku selalu rasa yg lain sgt bagus.. aku sendiri belaja byk dr dorang.. aku dengan ajim sendiri aku ckp betapa bagus vokal dia.. aku selalu rasa aku antara yang paling tak bagus,, tp rezeki ramadhan.. kalau kak siti berbaik dengan tokpah.. aku dpt rezeki ramadhan gak.. yehaaaa... makasih kepada abg zarul.. yang mweujudkan group ni.. seriously.. gorup ni memang medan terbaik untuk kite tgok betapa byk bakat2 yang hebat sebenarnye takde peluang nak ke depan.. yang jauh lg bagus dr ramai artis2 sendiri.. kite dapat kongsi.. dapat ilmu tu.. aku paling suke tgok bnda2 mcm ni.. so korang meh la join.. post video byk2... yang betol2 wat la.. pasal nyanyian ok.. best.... hah ni dia vid yang aku post dan menobatkan aku sebagai JUARA RAHSIA VOKAL SUPERSTAR.. musim ke2... eheh enjoy..

1 comment:

MomTom said...

mcm menarik je grup ni. tp, nak join ke? malu la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...