Monday, August 16, 2010

Perempuan Pijak Kucing Sampai Mati

Sapa tak kuat emosi jgn la ngengade nak tengok.!!! aku pun skip sket2.. seram.. paling utama aku marah dan rasa nak hentak muke pmpuan tu pakai tukul besi.... aku pernah dapat gambar2 ni dlu.. 3 4 tahun dlu.. aku ingat gmbar super impose je.. tp ni memang real video ok... korang tengok mcm ne terangkat2 kaki anak kucing tu... aku rasa anak kucing tu dah kene suntik dadah ke ape.. sbb tu dia longlai je.. tp yang pasti kalau kucing tu dah mati sekalipun, manusia ada akal dan manusia ada otak takkan mampu buat mcm tu.... aku serious menangis tengok vid ni...

aku doakan perempuan ni akan dapat balasaan setimpal.. balasan yang buat dia, org2 terlibat menyesal seumur hidup.. menyesal dengan penuh kekesalan sehingga takda apa yang mampu keluarkan diorang dr kekesalan.. ya allah.. balas la perbuatan ini ya allah.. aku serious marah.. dan sangat marah,.!! ter lalu marah..!!


11 comments:

adieqmacho said...

dah tgk,,,,,
pmpuan ni mmg nak mampos,,,
huhuuh,,,,klau aku dpt,,,siap la dia ni,,,,,,ish3,,,geram3,,,,

Drunbella Khoo said...

saya tengok video neh sampai saat ke 27 jer.
tak sanggup nak tengok sampai habis.
T___T

ceksumolek's said...

dah pernah tengok sebelum nih.. memang sakit hati.. cuba buta benda yg sama kat perempuan tu.. ish ishh!

Unknown said...

binatang pun tak kan sanggup wat macam tuh..huh! pmbalasan menanti di akhirat

Che Kay said...

hari tu kawan2 post kat fb pon i tak sanggup tgk.....

annekarmiella said...

kamu..
saya da tgk jugak vid nie..
nanges3 saya...
memang x berperi kemanusiaan pmpuan tue...
nk pnggil pmpuan pun,org cm dy xde hati perot..xlayak pnggil pmpuan...
smoge Allah balas kat dy dgn balasan yg setimpal..
kalau boleh,bia dy rase ape yg kucing tue rase...

z o u l said...

xde perikemanusiaan..
elok pijak pmpuan tu plak bramai2

Pujangga Lagenda said...

ada tak tengok video pompuan yang kena sepak terajang, kena hempab batu yang ada lagu lagu cinta taga segi tu. pompuan dalam video yang pijak kucing tu sepatutnya kita hempap jugak sebjik macam tu. aku sekali jer tengok video ni lepas tu aku tak nak tengok lagi walaupun banyak kali orang dah post kan. lepas tu boleh senyum2 pulak pompuan cilanat ni. pompuan ni mmg nak kena sula pan*a* dia ni!!! pompuan lahanat.

Anonymous said...

byk video camni..kat facebook aritu pon da ade tersebar..
yg dalam vid apai letak nie dia pakai kasut kaler hijau biru cket..
yang kat fb tu kasut hitam..mmg tak sanggup tgk..marah giler,same la perasaan kite.

::FAIZ:: said...

Selamat Berpuasa......

Eyra Syahera. said...

syera x sggup nk tgk utk kli yg ke-2.. huwaaaaa~!! kuwg ajor pnyer prempuan..huhu..klaw syera der high heels n dia der kt dpn mta, dh lma syera pijak2 ey0t dia, biji mta dia, mulut dia dgn tumit high heel tuhh~!! huhu..ble t'byg2 blek bnde ni, aty rsa skit sgt2..hurm..tpi syera xmmpu nk uat ppe..~~"

='(
hurmm..smga Allah m'bls prbuatn prempuan tuh dgn blsn yg amt dhsyat..sbb kucing adlah haiwan kesygn Rasulullah s.a.w kte..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...