Friday, August 6, 2010

KEHILANGAN insan tercinta.. KHAS buat ROY AZRUL


sepertinya datang silih berganti perkara yang sama.. dimulakan dengan seorang budak um yang jatuh dr bangunan di um.. kemudian diikuti seorang kawan aku kehilangan bonda tercintanya.. sekarang seorang lagi kawan aku kehilangan ayahnya...

ROY.. aku kenal dia melalui DEBAT TERBUKA ASTAR secara tidak rapat.. dia wakil utm skudai dan aku runner urusetia... lepas tu.. bersambung di blog.. dan kami terus berhubungan.. dr dia tahun 1 ke 2 mcm tu.. sampai la ni dia bru abis study dah... aku bru je jumpe dia ahad lepas... 1hb ogos.. sbb dia datang kl ade interview PNB...

pg td.. aku dpt msg yang agak menyedihkan.. dia memaklumkan kepergian bapanya mengadap ilahi.. aku tak dpt nak gmbarkan betapa aku terkejut.. mcm tak sangka.. apepun.. aku mendoakan yang sama.. mendoakan yang paling baik untuk arwah.. semoga dia ditempatkan di kalanga mereka yang mulia disisi allah.. aku juga mendoakan semoga semua keperitan ni dapat kawan aku ni dan keluarga dia hadapi.. aku mendoakan yang terbaik untuk mereka...

akhir sekali... semoga ini meberi kita ruang yg lbh untuk melangkah dengan lbh positif... ROY... teruskan langkah cemerlang tu.. aku yakin, arwah ayah ko bangga dengan setiap pencapaian ko.. semoga dia tenang di sana.. insyaallah..

AL- FATIHAH

3 comments:

Judiene said...

kwn aku pun telah kehilangan abang tersayang dia minggu lepas
kdg2 kita pun turut sama terkejut kalo sahabat2 kita kehilangan ahli keluarga
al-fatihah utk ayah beliau

masturah idrus said...

Al-Fatihah. Semoga roh arwah di cucuri rahmat.

jon hafkian said...

my utm junior in debate...i thought roy yg meninggal td.oh terkejut je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...