Wednesday, August 25, 2010

Hencik Pernah Try MILANO PIZZA?

hah tu dia pengenalan kepada entri ini.. heeh tiga figura bergambar dengan machola di hadapan cermin TOILET.. ahahaah... ok la tu.. kan.. cumel gak yg baju itam belang2 tu. kan3.. ahahahah.... sudah fairuz.!!! stop being perasan!! ahahahaha... ok3.. saya mengalah.. saya low profile je lepas ni.. ahahahahaa.. ni sebenarnye majlis berbuke puase lgi.. bersama para bekas2 pelajar ku.. cewahhh.. belagak ni.. takde la.. sebenarnye mcm reunion budak2 nasyid la... aku kan budak nasyid gak.. napa sukar sgt ke nak percaya.. ahahah.. tp ade gak 2 org yg bukan dak naysid tp member2.. ehehehe... kami decide nak berbuke kat milano pizza, bangsar.. aku tak pernah try.. dorang nak sgt.. best ke? entahh.. meh kite order...

ok dah order dah.. amik pizza besar 3 keping... dengan makanan tambahan seperti lasagna, spageti dan sebagainya... heheheeh

weyyhh.. biler nak sampai ni.. dah kul 7 dah ni.. kami nak berbuke dah ni.. uwaaaaa... cepat la masak pizza tu.. ahahahaahaah...

snap snap snap..!!

tu hah dia.. sian dia wat sorang2.. ahahah cepat la masak.!! lapor.!!!

yeahh dah sampai.!!! peringatan!! itu bukan air sirap, kopi o ais dan air suam yee.!!!! itu coke, mirinda strawbery ngan sprite.. harap maklum.!!!

serius.!! waffer (betol ke ejaan ni?).. ini memang terbaik.. paling sedap pernah aku rasa... waffer dia sgt soft... lemak... memang sedap.. aiskrim dia pin wallaaaweehhhh.. terbaik dr lautan dalam.. gabungan keduanya... HEAVEN

lasagna daging ini SANGAT SEDAP.!!! aku rasa mcm lg sedap dr pizza hut.. betol.. serius.. aku masak sendiri mungkin lbh sedap ndr ni sket... tp yg ni sedapp.!!!!!! nak!!!! nak lgi.!!

tak sempat nak snap before di lahap.. 2 je tinggal...... tp pizza hut lg sedap laaa.... tp dia takde la tak sedap.. roti dia sedap.. tp mcm toping dia mcm tak ckup banyakk

bolognaise dia tak sedap sgt.!!!! jiran sebelah masak lg sedap

pas abis makan.. g bowlingg..!!!!!!

alamak.. terseksi.!!!

ehhh ape ni candid2...!!!!!!!!

ok la... nak balik la.. penat makan ngan bowling,.. ari nin giliran redbox sogo lak diserang..!!!!

6 comments:

skidsoil said...

xpernah sbb xde org blanje pn.

Judiene said...

Milano Pizza?
tak pernah dengar pon
tapi lasagna dia nmpk menyelerakan!

Saya Noury said...

haahaaa....yang terseksi dan air sirap, air strawberry..lawak2...yup lor..maybe gelas dia nampak cam air tur air teh o ais..lol..wah..tak ajak pun buka kat bangsar..nak ikut.....lol, btw, sedap tak?

Saya Noury said...

haahaaa....yang terseksi dan air sirap, air strawberry..lawak2...yup lor..maybe gelas dia nampak cam air tur air teh o ais..lol..wah..tak ajak pun buka kat bangsar..nak ikut.....lol, btw, sedap tak?

::FAIZ:: said...

wah tak tahan aku gambar2 makanan puasa2 ni....

ChiKeDees said...

aku paling jeles tengok wafer, memang hantu wafer sjk sekolah lagi esp strawberi campur coklat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...