Monday, June 7, 2010

PTD Meninggal: jus stoking menu wajib tak berasas




+


=



mampu korang menelan jus dr stoking?.. kalau stoking bersih mcm kat atas.. air pun air jernih.. jd jus mcm ni.. larat gak tekak aku nak digegehkan menelan.. tp bayangkan kalau stoking tu mcm stoking korang yg 3 minggu tak basuh tu.. air just air paip yang kuning2 tu.. campur perah.. jd la air ala2 teh campur nes... pastu minum wat mcm minum air sirap bandung.. mampu ke korang... isu ni hangat berkaitan dengan kematian seorang PTD semasa kursus minggu lepas.. namun pihak pengurusan mendakwa ia adalah tuduhan karut.. dan beberapa pelatih juga menafikan.. wllahualam... yang pasti.. aku TAKNAK bnda ni jadi lg.. lg2 mase aku amik kursus ni nanti.. aku nak jus tembikai je tau.. dengan nasik goreng ayam.. ok3?


3 comments:

nabilah_2908 said...

kembang tekak bila membayangkn jus stokin tu...huhuhu...

jom ke APA KATA HATI pulak,
ALAHAI PEREMPUAN

cik paro said...

betul ke dakwaan ni??
teruk ar..

cida said...

erk? btol ke nih? scary nyer..bf sy pon ptd baru mcm awak gak..hopefuly time die gi kursus nnt xdela jd bnd nih...sian lak incik ptd tu nnt~ ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...