Saturday, May 8, 2010

Lagi remaja ditembak, konstabel digantung tugas



  • hey... mcm2 hal.... lepas satu satu.. lepas senyap sekejap kes buang anak.. kes polis tembak org awam....
  • dah surut sket je kisah aminurrasyid.. ni muncul satu lagi kes... heyy.. susah la.. mcm2 keterangan.. dr pihak berkuasa.. mereka ada sbb kenapa buat mcm tu.. dr pihak org awam..
  • ini satu yang melampaui batas apabila mcm senang2 je nak tembak org,.. tidak mahu meberatkan sokongan kepada mana2 pihak..
  • berbagai pihak harus ada rasa tanggungjawab dimana perkara ini bermula.. akr umbinya di mana....
  • ibu bapa harus didik anak menjadi insan mulia.. pihak berkuasa harus gunakan pendekatan terbaik untuk atasa msalah sepeti ini...
  • berita lanjut.. klik di bawah ni..

**

4 comments:

MomTom said...

aku dah jd follower ko

Fairuz Selamat said...

tom...
hhuhuhuh


da folo mu gk..
huhhuuh

Mr.Homosapiensz said...

kononnya tembak coz diorg berbahaya/ptotection diri jer...pdahal 1st impression diorg jer fkr gitu..x tgk btol2

Lazyf... said...

hal2 sebegini seolah-olah seperti bermusim...lepas satu akn muncul satu lg hal yg serupa/akan-akan serupa... :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...