Sunday, April 18, 2010

Video Achik Spin Kemalangan

video

“Difahamkan kenderaan yang dipandunya itu dalam perjalanan balik ke Seremban bersama seorang rakan selepas menyertai sebuah rancangan di RTM, Kuala Lumpur,” Achik meninggal dunia di tempat kejadian selepas mengalami kecederaan parah di kepala dan beberapa bahagian anggota badan. Allahyarham dikatakan tercampak keluar dari kenderaan, yang kemudiannya terbakar dan meletup.... Mayat Achik dan rakannya yang cedera telah dibawa ke Hospital Tuanku Ja’afar (HTJ) Seremban.

Sementara itu Ketua Operasi Bomba dan Penyelamat dari Mantin, Hamizin Khaidir berkata, penyanyi berkenaan tercampak keluar dari MPV dan orang ramai cuba menyelamatkannya sebelum dia meninggal dunia.
Kejadian berlaku pukul 6.15 petang apabila kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Toyota Estima yang dinaiki penyanyi itu bersama seorang rakan lelaki yang belum dikenali dikatakan terbabas dan melanggar papan tanda.

“Achik meninggal dunia di tempat kejadian selepas kenderaan yang dipandunya itu melanggar papan tanda selepas melepasi kawasan Rawat dan Rehat (R&R) dekat susur keluar ke Pajam



ini vid yang aku dapat... kesahihannya masih belum 100%.. tp aku rasa memang ini la situasinya.. melihatkan kepada berita dan logiknya.. memang teruk.. kebakaran itu sendiri sangat kuat untuk seorang manusia menafikannya...

astagfirullah... byk sgt kejadian dan kehilangan yang berlaku dalam industri kebelakangan ni... aku terkedu melihat semua kronologi ini.. ia sememangnya sesuatu yang sgt menginsafkan.. insyaallah.. marilah.. kite mendoakan mereka2 ini berada dalam golongan yang terbaik di sisiNYA...

amin..


9 comments:

bicara hatiku said...

subhanallah...~! astagfirullah hal azim~! ya Allah...maraknya api.. syera jdi gerun nk bygkn cmner keadaan dia dlm tuh.. :'(

I n n z said...

ya allah.
besar nya api..

Anonymous said...

tak fikir ke perasaan isteri arwh ble tgk video ni? fikir2 kan lah...

Anonymous said...

die dah slmt dikuarkan sblum kereta tuh terbkar
mase kemlangan tuh, arwah achik xtercmpak pon, org ramai yg kuarkan, seblum terbkr lg
tu sumea aku bace kt facebook pyan bunjut, antara slh seoranghamba Allah yg tlg kuarkan jasad achik.. die ade rkm2 video.. cari la kt fb die

nurul afiza said...

achik terbakar ke x? ke die tercampak dlu bru mpv 2 terbakar??

Fairuz Selamat said...

maaf.. saya tak berniat untuk menyinggung perasaan mana pihak terutamanya keluarha arwah..

bicara hatiku said...

ya Allah..syukur klaw dia dpt d'kluarkn drpd kereta tuh sbl0m t'bkar..tpi, Allah lbeyh sygkn dia.. smga dia tenang d'alm sner.. arwah ank dia dh tggu tuh.. Al-fatihah..

Anonymous said...

al-fatihah... yg pntg kta doakan smoga ALLAHYARHAM trgolong dlm glongan org2 yg btakwa di sisi Allah S.W.T... pasni jgn psg lagu2 arwah. sbab tak baik... org dh xda... hrap semua stuju...

shamkamekaze86 said...

al-fatihah... yg pntg kta doakan smoga ALLAHYARHAM trgolong dlm glongan org2 yg btakwa di sisi Allah S.W.T... pasni jgn psg lagu2 arwah. sbab tak baik... org dh xda... hrap semua stuju...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...