Saturday, April 17, 2010

Achik Spin Meninggal



ini berita yang baru aku terima.. aku masih menantikan kesahihannya dengan my PR.. masih lg dibelenggu rasa tak percaya.. baru je wat entri tentang group2 kumpulan remaja... aku masih tak percaya..

SAH..!!

dilaporkan oleh my manager.. achik baru sahaja selesai rakaman rtm.. dan dalam perjalanan dia terbabas... mungkin disebabkan hujan.... kereta beliau dilaporkan terbakar..apepun kite sedekahkan segala yang terbaik untuk dia... al fatihah....
semoga roh beliau ditempatkan di tempat terbaik di sisi allah

Click Sini untuk Berita LAnjut



3 comments:

Nur Aainaa Khairunnisa said...

aainaa baru je msg nak tanya fairuz..sebab baca status kat fb....apapun alfatihah....

bicara hatiku said...

hurm..syera p0wn t'kjut tetbe ble dpt thu yg dia dh ninggal sbb xcdnt..tuh p0wn kwn updte status psl hal ni sbb syera ttd0 ps solat mghrb tdi..s0,xdpt ar nk tgk berita..huhu..klaw der ulgn psl program Gah 1 RTM yg arwah uat ptg tdi sbl0m dia ninggal,bgithu ar...
Al-fatihah jugk utk arwah..

Anonymous said...

die dah slmt dikuarkan sblum kereta tuh terbkar
mase kemlangan tuh, arwah achik xtercmpak pon, org ramai yg kuarkan, seblum terbkr lg
tu sumea aku bace kt facebook pyan bunjut, antara slh seoranghamba Allah yg tlg kuarkan jasad achik.. die ade rkm2 video.. cari la kt fb die

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...