Monday, April 19, 2010

SimplySiti.... Tertarik?



seperti diketahui umum.. penyanyi no1 malaysia.. dato siti nurhaliza telah pun selangkah kehadapan dalam usahanya menjadi seorang usahawan wanita.. dengan melancarkan satu jenama baru kecantikan.. yang juga uasahasama beliau dengan dua lagi rakan kongsi... jenama yang menggunakan nama SimplySiti ini sudah mula dijual.. namun untuk permulaan ia hanya boleh didapati di 300 cawangan Watsons seluruh Malaysia.

usaha ini dilihat berani dan dipuji memandangkan fokus yuang diberikan beliau dalam mencipta satu lagi tapak kukuh dalam memahatkan namanya dalam beberapa arena. dilaporkan.. walaupun masih awaldipasaran. sambutan amat menggalakkkan.. mungkin kerana jenama siti nurhaliza itu sendiri yang begitu dekat dengan masyarakat.. mungkin juga kerana harga produk ini yang berpatutan dengan kualiti seakan produk antarabangsa..

apapun.. semoga berjaya dengan produk ini.. nampak kali ini siti kelihatan sungguh serius berbanding penghasilan beberapa produk keluarannya sebelum ini.. semoga SimplySiti akan menjadi satu lagi produk malaysia yang boleh dibanggakan di peringkat global satu masa nanti...



1 comment:

Lazyf said...

Simplysiti...Saya Mesti Pilih...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...