Thursday, February 11, 2010

Aku Jadi Pengkritik


ni aku ke..!! hahahahah

hahaha... entah la.. lately.. byk lak tawaran untuk aku jd juri la... pengkritik la... penasihat laa.. ahahahaa... 8 dan 9 feb lepas.. aku dijeput untuk menjadi pengkritik bg majlis pratonton festival seni universiti malaya oleh kokej kediaman pertama, um... ahahah.. aku memang la suke komen2 org ni.. jd aku terima la...

sebenarnye bukan ape.. aku pernah dikritik di pentas itu.. aku pernah menjadi peserta yang membuat persembahan dalm pratonton ni.. jd sekarang biler aku berdiri sebagai vip dan pengkritik.. aku tak nafikan yang aku sgt teruja... lg2 lepas dpt tawaran kerja ni, aku terpaksa potong rambut.. jd kirenye aku memang dtg sebagai org baru la.. eheheheheh.. something la gak.. dulu aku berdebar dok belakang backstage tu.. now aku relax sambil makan2 kat bilik vip.. ahahahah..... ironi3....



jd mlm tu aku dtg sebagai pengkritik.. degan rambut pendek aku... semua nya ade 13 persembahan... tarian india, tarian asli, nyanyian solo, nasyid, boria, band, dan seagainya.. aku menggunakan segala ilmu yang aku ade dalam memberi komen bg memberi satu panduan untuk mereka yang akan mewakili kolej pertama ni.. aku sendiri teruja.. sbb aku dulu antara org yang masuk sampai 5 6 acara untuk bantu kolej menjuarai acara kaseluruhan.. dan tahun lepas.. kolej pertama berjaya mendapat juara keseluruhan festival seni.. tahun ni, aku nak gak mereka dapatkan dan kekalkan kejuaraan tu...

anyway.. tq kepada pengurusan yang sudi panggil aku.. aku harap komen2 yang aku berikan ari tu dpt bantu kolej pertama.. aku suke giler kalau kite dpt juara sekali lgi... insyaallah...








10 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Wah rambut kau dah pendek. Jam Bonia aku? hehehe

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wow cayalah FS...

profession baru, imej baru, persekitaran baru...doakan kamu yang baik-baik aja ya...! =D

[dG] said...

nampak lebih macho dgn rmbut baru. =]

Fairuz Selamat said...

farizh.. heheeh.. tu pun sbb background gelap.. kalau terang ko akan nampak seorang budak sekolah.. hahahaah

Fairuz Selamat said...

anuar..
eheheh
masseh...
harap doa kamu akn membawa daku ke peluang terbaik... makasih.. mendoakan segala yang terbaik untuk kamu gak

Fairuz Selamat said...

DG..
ye ek.. ehehehehe

bidadarihijau said...

patotla dah lame xupdate...bz jd pengkritik rupenye..tahniah2...rezeki mencurah2

JanuskieZ said...

Hi... Looking ways to market your blog? try this: http://bit.ly/instantvisitors

Mr.Homosapiensz said...

syukur bertambah2 rezekinya....goodluck utk masa depan...leh jadi juri/pengkritik professional....

Mr.Homosapiensz said...

syukur bertambah2 rezekinya....goodluck utk masa depan...leh jadi juri/pengkritik professional....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...