Thursday, December 17, 2009

Jom Undi Fairuz di ABPBH..

annugerah bintang popular berita harian telah pun mengumumkan senarai artis yang dipertandingkan dalam setiap katagori.. dan agak mengejutkan sbb nama fairuz pun tersenarai.. fairuz tidak tahu menahu lansung tentang perkara ni.. sampailah ada kawan yang memberitahu.. tu pun di fb.. haahah.. apepun fairuz terharu sbb ramai yang sudi yang sokong fairuz... jadi di sini fairuz dengan sukahatinye nak ar korang undi fairuz.. mungkin bg fairuz mcm tak percaya untuk terpilih ke finalis 5 org tu. tp bak kata, jiran sebelah, rezeki tuhan yang tentukan.. mana tau ade kan.. jd jom.!! pakat ramai2.. undi fairuz... fairuz sertakan poster rasmi untuk abpbh ni di bawah ni.. korang leh berpandukan cara yang tercatat di poster tu untuk korang undi... selamat beramal.!!! ehheeh muaahhhhh



p:s/ sangat berterima kasih kepada "kawan" yang bersusah payah menyiapkan poster ni.. fairuz hargai sangat... dia faham kesibukan fairuz.. terima kasih *****..!!!


18 comments:

FAIZ FARISH said...

Good Luck

FAIZ FARISH said...

Good Luck

NOOR FATIN said...

cantiknya poster tu..
fairuz..smg bjaya!!

Yana@Nana said...

tahniah ye...

Fairuz Selamat said...

faiz.. terima kasih dudeee

Fairuz Selamat said...

fatin..cantik ek.. kawan yg buatkan tu.. ahaha makasih fatin tau

Fairuz Selamat said...

makasih yana.. ehehehe

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

semoga berjaya FS! tumpang gembira untuk kamu... =D

ain hatikristal said...

haha,ain dah start undi sejak gitau apai aritu..undi sms jer senang..:)

Dict MFG said...

good luck and all the best =)

lia said...

best of luck...lia akn undi..lia akn skong yuz...=)

Mr.Homosapiensz said...

GoodLuck Fairuz...
bersyukur ler dpt masuk list Anugerah Bintang Popular...
walaupun bersyukur tapi x salah untuk berharap lebih....

goodluck!!!

p/s : lepas ni leh r sambut besday versi gerhana bulan..hehe

Fairuz Selamat said...

AK... makasih.. doaain saya yaaaa

Fairuz Selamat said...

ain.. eheheh makasih ain... semoga adew harapan cerah annti.. aminn

Fairuz Selamat said...

dict.. makasih tauuuu

Fairuz Selamat said...

lia.. fairuz memang harapkan sokongan itu.. makasijhhhh

Fairuz Selamat said...

Mr.H... heeheh sbb tu ramai panggil aku anak bulan dlu.. hahahaahah

ain hatikristal said...

eh??tukar kod..??abestu kalau dah undi byk2 aritu yg kod lama cmne??takkan undi tu jadi kira utk artis len lak..pening ar cmni,pastu rase cam tertipu lak ngan BH nie..mane bley ubah2 kod..ish!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...