Thursday, September 17, 2009

Untuk Kamu Semua



aidilfitri kali ini...
aku jalani dalam lorong yang berbeza...
dengan senyum tawa yang tidak seindah biasa...
dimana kepahitan jelas tersa walau senyum terukir indah...

menjalani kehidupan bersama sama teman seperti kamu semua..
bukan sesuatu yang aku minta...
tp inilah pemberian yang tidak pernah terduga
memberi sejuta kenikmatan yang tiada tara...
pemberian bermakna untuk satu jangka masa yang tiada akhirnya

setiap saat yang kita lalui
ibarat menyemai kenangan sejarah
tidak kan terlupus jejaknya walau di landa badai amarah..
lantas ingatan untuk setiap dari kamu datang dr setiap arah
seperti tubuh yang memerlukan darah...
takkan terlupa, takkan terpisah..

untuk aidilfitri yang mulia...
seribu kemaafan aku pinta..
atas segala keterlanjuran dan kesilapan yang tersengaja
walau jauh mana aku berlari..
walau sesenyap mana diri ku pergi..
walau sejahat mana apa yang aku telah lakukan..
kemaafan dr kamu semua tetp menjadi nadi..
nadi untuk senyuman paling bererti...

sahabat semua..
walau zahir takkan mungkin dapat bertemu..
ingatan paling ikhlas telah aku semai untuk diri kamu..
selamat hari raya aidilfitri..
maaf zahir dan batin



Terima Kasih Kerna Persahabatan ini..


4 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

sama2..
selamat hari raya fairuz..

acik ayu said...

selamat hari raye fairuz.

kirenye kite ni kawan ke x?
haha

Fairuz Selamat said...

makasih afzan.. ehhehe

Fairuz Selamat said...

cik ayu.. mesti la kite kawan,..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...