Wednesday, August 26, 2009

Hadiah Konvo


ok ni entri terakhir aku tentang sesi konvo ku.. ahahahah... satu lg yang menarik tentang konvo aku ini ialah... banyk hadiah kawan2ku bg pada diriku ini.... lansung tidak berniat untuk membanggakan, tetapi semua pemberian itu, dan ingatan daripada mereka-mereka yang meberi itu sangat membuat aku bangga menjadi kawan mereka.. terima kasih semua... dr mesej hinggalah patung kecil dan besar, coklat, bunga.. dan sebagainya... aku tidak akn menyebut nama2 mereka, kerana setiap seorang daripada mereka sangat aku hargai... korang memang terbaik.. aku tau.. hubungan atas nama persahabatan ini akan terus sehaluan.. tak mungkin terputus.... disini aku sertakan beberapa keping hadiah drpada mereka.... terima kasih semua.. aku sgt hargai nya.. percayalah... sesuatu yang tidak diduga, dan yang pastinya tidak mungkin akan aku lupa... even hanya sebutir ingatan sahaja, sudah cukup untuk memahatkan nama kamu dalam satu sudut hati aku dengan jejak yang tak mungkin hilang... terima kasih semua.!!!







huh.!!! Penat ok..!!! apepun tq guys.!!!!


8 comments:

~RoY @ AzRuL~ said...

ala apai..kalo ko konvo kat utm ni, aku bagi aje hadiah kat ko..tp ko konvo kat um..so, aku kirim ucapan tahniah aje kat ko..huahuahua

p/s: cutting2 la hadiah tu k. tak baek tamak2 sgt..hahahaha

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

amboi hadiah konvo dah serupa hantaran rombongan DIPINANG =P

NOOR FATIN said...

bestnye..nak teddy bear satu leh? hehehhe

noor afzan said...

huiyoo banyaknye adiah konvo..
teddy bearpun ada..hehe~

Fairuz Selamat said...

roy.... aku leh jek g sane untuk amik adiah konvo aku.. kuikuikui.. ahahahahaah...

tp nape delay.. ko anta adiah ko pakai ape?.. ikan keli ke.. lalu jalan laut.. ahahaha...

cutting2 adiah?.. ahahahaha... aku bg sampul dia ek././ aku cut lawo2..

Fairuz Selamat said...

anuar.. eheheheh tapi kalaui apai minang, mesti hantaran dia lg best tu.. eheheh.. dah tu ni kire apai dah dipinang la ni.. waahahaha

Fairuz Selamat said...

afzan.. yeah.. tyeddy bear kun ing tu was the biggest one./. hahahahah best3

Fairuz Selamat said...

fatin.. nak ke.. ala... sayang la nak bg org././ ehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...