Thursday, April 16, 2009

Khamis Yang Menyenangkan

ari ni kamis, 16 april 2009... penuh dengan kenangan dan memori.. actually tak la kenangan sgt pun, tp ckup untuk aku gambarkan yang ari ni sgt indah..

semalam aku tido pkul 4.30 pagi untuk siapkan laporan... heheeh.. tp kene bangun awal.. aku bangun dalam pkul 8.30.. sbb nya skandel aku, yi jing, hehehehe.. ajak aku temankan dia anta bapak Indra dan rangga ke kl sentral... bapak indra tu pensyarah kami , yg sangat rapat dengan kami.. dan rangga itu anaknya.. mereka akan fly ke indonesia petang tu.. jd pg tu dlm pkul 10, aku ngan yijing hantar bapak dan rangga ke sentral.. mereka amik bus ke airport.. sdh pun ada, sayu pun ada.. actually this is my final semester, so after this, dah takde lagi mase nak hangout2 ngan mereka2 ni.. lepas ni sume dah jauh2.. tu yang sdh tu... waaaaa
Yi Jing, Aku, Bapak Indra

lepas anta bapak tu, kami berdua tak balik terus, g bekpes jap.. kat mcd sentral.. yijing amik set breakfest 1, aku amik big breakfest.. tak ckup kenyang untuk perut aku yang mcm stokin ni.. ahaha tapi ok la.. dr tak makan pape kan.. heheeh.. makan3, bual3, kami balik dlm pkul 11.30 mcm tu.. sampai jek um, aku terus kene g fak aku, ada latihan dengan pianist untuk exam asas vokal petang ni.. ahahaha.. sgt exited lor..!!! sume org mcm sgt semangat nak wat yg terbaik.. kelas ni petang ni akan berakhir dengan persembahan kami semua.. exam ni sgt seronok.. kami akan nyanyi dua lagu.. ehehehehe....

abis berlatih, aku balik bilik, kemas baju apa yang patut petang ni nak pakai, pastu study lagu sket, sejarah lagu tu... plan apa nak buat petang ni.. sume tu la..dlm pkul 3 aku gerak ke fak balik.. dengan membawa segala kelengkapan yang akan digunakan petang ni.. eheheheh.. aku mempersembahkan dua lagu, when i fall in love dengan i've grown accustomed to her face.. ehehhe..kami semua berdebar tunggu giliran masing2.. tak stress cume getaq ket.. eheheh..

me & Eliiza... now come along Eliiza...!!!


sampai jek turn aku, aku pun buka langkah.. alhamdulillah lagu pertama aku berpuas hati.. masuk lagu kedua, alhamdulillah dapat wat seperti yang aku rancang gak.. actually ade silap sket.. tp takpe.. aku puas hati.. miss ho pun ckp, perubahan yang sangt baik dr minggu lepas.. ahhaahha..

cute right?

then lepas kelas tu, sume gather, amik2 gambar... waaa sedih.. sbb nya kami dah final maa.. lepas ni dah tak jumpe lagi.. miss ho pun tahun depan tak ngajar lagi.. tu yang sdh tu.. waaaaaa... sume pun sgt baik.. semua org mcm taking care kat setiap seorang.. waaaa. gst happening dan membahagiakan situasi tadi.. andai dapt aku ulang td, aku nak ulang suasana yang last tu.. sg touching..... mcm nak nangis.. tp takpe.. perjalanan masih panjang.. masih byk yang kami perlu lakukan.. dan kalau ade rezeki, pasti akan jumpe lagi... ehehehe

asas vokal @ miss ho chi mei..

then abi sume dlm 6.50, aku terus laju ke kolej.. nak makan.. dewan tutup kul 7.30.. nak makan luar takde kawan.. jem lagi.. sampai jek bilik, terus salin baju, terus basuh mangkuk, terus turun dm.. kad makan lak ilang, puas carik upenya ade je dlm suar yang aku pakai ni... terus larik balik ke dm @ dewan makan, tp dah tutup..!!! waaaaaa.. jd dikala saat aku menulis entri ini, aku memang sgt lapa.. kalau korang ade depan aku, aku dan makan dah.. sgt lapa..!! SANGAT LAPA..!!! hahahaha..


ps: jap g tapau makan kat kolej 12.. sape nak join?

2 comments:

Anonymous said...

alahai sedihnyer.... wah nyyi lagu omputih nampak hehehe mesti best kan suara apai ni..

LAPAR!!!! nasib baik akk takde depan mata.. kalo tak mati aku dimakan budak ni wakhakhakhakha TAJLENA

Fairuz Selamat said...

ahahaha.. takde ar kak... biasa jek.. tak best pun.. hhuhuh.. tp memang beza ar dengan jenis lgu yg org biasa bawak.. wakakkak

tau pun.. sape lalu depan saya saya ngap jek terus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...