Monday, June 20, 2011

Akhirnya Saya Update Blog Saya



hahahaah.... hampir berbulan2.. setengah tahun rasanya aku tak menulis... well.. aku sgt la busy smpaikan nak makan maggie pun aku tak sempat... kete aku pun dah 2 bulan tak basuh.. nasib baik housemate aku baik basuhkan baju aku.. kalau tak.. sah2 baju aku dah jadi karpet kat umah.. ahahah... well.. insyaallah.. aku rasa aku nak mula menulis.. entah.. mngkin sb ade yang msg aku ckp napa tak menulis lagi.. tu la.. bukan taknak.. cuma masa tu terlalu bencikan aku... tu je aku leh ckp ahhaha..

sebagai permulaan.. aku nak ucapkan byk bnda yang terlepas aku nak ucap.. selamat tahun baru 2011, selamat bercuti bg budak sekolah.. selamat berfoya2 bg pelajar universiti yg cuti 4 bulan.. selamat hari ibu untuk semua ibu dan mak aku.. selamat hari ayah beberapa hari lepas.. selamat hari guru untuk semua guru dan juga kakak aku yg guru jugak kat pontian johor tu.. selamatmenyambut hari gawai... hah ape lgi.. selamat hari lahir pada yg lahir pada 23 may... erkkk.. ahaha.. dan selamat sejahtera kepada semua rakyat ku... salam sejahtera slam satu malaysia.. aahwakakak..

jadi.. dengan ini.. pada saat ini.. aku nak umumkan.. aku akan aktif balik menulis.. ( kot ). hahaha.. insyallah... satunya sb aku rasa sekarang ini terlalu banyak perkara2 yang berlaku samada positif atau negatif, yang membangun dan memundur , yang meruntun atau menggembirakan... macam2... rasanya mcm aku byk pandangan yang sonsang dr pandangan org lain yg mungkin aku boleh kongsikan dengan orang yang konon2 nya nak baca blog aku.. uwaaa... ahah.. poyo nak mati...

hah... jadi... untuk saat ini.. aku taknak ckp byk.. ye la.. ni kire mcm introduction... kalau terus setepek aku tulis.. msti korang taknak baca kan... jd kepada yang follow aku selama ni.. I'll follow you all back.. marilah kita menjana arena blog ni sebagai wahana dalam memberi kesedaran yang berguna kepada masyarakat.. ( geli lagi... ).. ahaha

gua chiou dlu bai... lu jangan langsi sgt hah... lu langsi lu basi.. lu mati maaaa....


" Eh jap ek... ade bbm notification.... "


3 comments:

Che Kay said...

Tahniah~~~ akhirnya berupdate jua~ hihihi

ceksumolek's said...

haha.. lama nk tgu FS update blog ni.. lepas ni rajin2kan ler.. sikit2 pun xpe.. we all baca..

::FAIZ:: said...

nice jaket ko ... i like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...