Monday, September 13, 2010

Kisar LEMBU dengan kejam!!!


vid ni aku amik dr CIK PARO.. adoiii.. cube korang tgok weyh.. ni mesin pengisar..... nama dia meat grinder suite... ahaha dia mesin pengisar yang dahsyat, dorang main kisar je weyh lembu tu sekor2..!! tp buat pengetahuan.. sume lmbu tu dah mati ok... tp memang cara ni kejam nak mati.. dah la dengan segala usus ke taik ke ekor ke ape sume dia kisar.. dan katanya ini adalah untuk membuat BURGER yee... dengan kude pun ade sekalik... weeekkk..!!!

video

4 comments:

Anonymous said...

eeii...yek.. jejek..!!
otak mate telinga usus taik kaki sume dh bcampur.. kalo buat burger.. gulppp..

Anonymous said...

eeii...yek.. jejek..!!
otak mate telinga usus taik kaki sume dh bcampur.. kalo buat burger.. gulppp..

Mr.Homosapiensz said...

hshhshs......ni yg diorg kata yg McD secret tu kan? kan??

::FAIZ FARISH:: said...

Gila Kotor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...